gudavmig

Alla inlägg under december 2010

Av Avgudamig Gudavmig - 31 december 2010 16:46

Lever lavish som nått på fiskfilmer, en hummer.


Jag har vad du behöver, nått och nått, det får du.


Nuu har jag öl, godaste god öl och väntar på att få röra mig ur den nystädade lägenheten. Är hungrig igen, men har ätit typ allt. Har nån frukt å sånt, kanske gör en snabb röra ave.


Saker jag tycker om att tänka på:

Att det funkar


Att det funkar


Att det funkar


Att det funkar med allt dehär i livet.


Att det funkar med det


Att detdär är något jag tycker om


Att de tidigare är viktiga än


Att de var


Att de varigt och ärigt braigt


Att det borde vara söndag snart

Av Avgudamig Gudavmig - 31 december 2010 04:04

Huää


Jag har nyss klippt mitt hår, har klippt mina ören och min tong, och mina naglar. Oavsett så känner jag mig lite plumsig, obekväm i mina egna kläder och aningens skev i ögonlockningen. Men snygg som fan.


Ja. Jullov och Nyår och några mer saker.


Har min klocka igen, ingen och ingen.


Fyra saker jag skulle byta bort:

Raderat!


Tyvär, kan inte publicera detdär, blev helt horribelt. 


Gottnatt.

ftp

Av Avgudamig Gudavmig - 30 december 2010 15:25

Nu är det inte jättekul

Av Avgudamig Gudavmig - 29 december 2010 17:13

Är du full.. Jag ska rita. Har lovat migsjälv och även Alexander att teckna en timme per dag. Igentligen borde inget sådant krävas, men det ska vara föreställande. Knyxet är tvång!

Jok

Av Avgudamig Gudavmig - 29 december 2010 16:54

Vem ska säga något, googlat hundfängsel och hamnat här? Seriöst? Jaja.. frågan är varför jag skrev hundfängsel, men jag skriver lite allt möjligt, ändå.


Vad jag fundrar på, att jag börjar bli nöjdare nu, inte så mycket.


Jag har 191 New Posts att läsa. Jag läser bara musikbloggar nu, ja nån matblogg. Sedan läser jag Julias blogg, Teresas blogg och några till som jag googlar fram ibland.


Jag ska lägga fram en firre på tining. Fast det blev kycklingvingar- orkade inte söka fisken i frysen.


Ni kan föreställa er hur det käns, att dra något långsamt som väger väldigt litet, lite sådär segt. Tänk er då istället hur det käns att trycka på något paket med något geleaktigt innanför paketet(av plast eller dylikt). Fast jag sitter och funderar på att måla och rita, mest på att rita. Har en duk framme som skulle kunna, men inte rita på - måla.


Det fins två tusen tre hundra fem tio miljoner olika två huvade typ er.


Har hittat mitt porträtt objektiv! Det är fan hur bra som helst, måste ut igen och fota.


Ush


Just, har klippt mig igen, är korthårig det käns ok. Vill dusha men har torrhud.


Nu börjar snart racet mot arbetsproverna!

Av Avgudamig Gudavmig - 27 december 2010 09:43

Noga på pricken, att inte missa och inte slinta, inte skaka, det ska glänsa när jag är klar med dendär pricken.


Jooho.


When i´m with you i have fun!


Gudmorsonsson


Känner mig rätt likgiltig till hela saken, vill inte riktigt orka med den, vill ställa mig i fula kläder och äckligt hår- hela morgonlooken. Måla hela dagen bort. Istället, måste jag, ta mig ut och köpa presenter till familjen. Dethela är snöigt.


Alltså, ja jag är hur mjuk om helst, nydushad och insmord. Är typ som en helt ny cykel, bäst i alla nedförs och shyst i uppförs. Har dushat in mig i balsam, dusholja och ansiktsteegrejs. Helt bra. Nu ska jag smörja min insida med ägg och havregryn.


Hälsningar från framtiden!

Av Avgudamig Gudavmig - 26 december 2010 17:20

Ta på dig lite kläder nu.

IoJ

Av Avgudamig Gudavmig - 26 december 2010 16:58

Jag har gått ned i vikt över jul. Så då vet ni hur den har varit- Helt bra faktiskt, men stressig.


Jag har fortfarande en julafton kvar, på Tisdag är det hemma hos mor och Knut.


Nuuu.. nyser jag och funderar starkt på att städa, måste städa för snart kommer någon förbi, det ser förjävligt ut här.. eller ja.. igentligen inte, det är typ bara att jag rensat förrådet- det är alltså inte smuttsigt. Men ostädat det är det i min lägenhet, det hänger lite kläder hipp som happ och saker överallt, borden är belamrade med pennor och böcker. Om det ändå var så bohemmysigt som det låter, men det ere ej.


Måste hitta dendär förbannade glödlampan, kan ju tro att jag är pensionär med ljuskänsliga ögon och en ovanligt fräsh kropp, i övrigt, för åldern.


Justja, orala prestationer ca 0.


If you whant it, 123, if you want it if you want it.

Ovido - Quiz & Flashcards