gudavmig

Direktlänk till inlägg 13 november 2012

Vad vanliga personer fö

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:22

Det jag förstår i vanliga personer. Eller ja, Det och Det, mer av sånt eller nått. Förlåt. Jag förstår helt enkelt inte vad som är vad.

Det är mitt i natten. Jag har pressentation imorgon. Har pressentation lite nu och då. Har jobbat typ, ja hela tiden. Nu jobbar jag inte mer idag. Ska nog sova.

Senaste tiden. Att jag mår bra. Att jag ganska ofta är lite deppig. Att jag har saker att göra hela tiden. Det är bara bra saker. Mycket arbete som är rätt allvarligt, förstår det inte helt själv. Jag är rätt gammal. Har ingen lust alls med ålder. Vad som skulle hjälpa mig, som alltid, en kalender-Struktur. Har ingen sådan.

Så är det att jag bor allt för långt bort.

Alla projekt. Är projektledare för hemsida som hjälper hela nordens arkitektansökare. Är projektledare för en byggnad i Umeå för 2014. Är med i ett projekt för att få in nya ämnen på skolan. Tänker börja blogga om allt detta och således blogga för något mer. Så går det.

För alla ni som känner mig. Ingen läser detta längre. Men ja. Det är tisdag morgon, natt, morgonatt. Jag har inte någon sömn i kroppen, bara kaffe just. Det ramlar in massa information i mitt huvud, betala saker, ut och spring, träffa någon, försvinn i ens.

En liten diskurs. Vad det är svårt att förstå det egna. Jag saknar min familj. Söker nog efter ord hela tiden, för de behövs för övertygandet av mitt lite oroade hjärta.

Osamanhängande. Alltid samma.

Sammanfatta. Det är tisdag. Jag sover inte något inatt. Det är pressentation imorgon. Jag är nöjd med mitt material. Jag måste betala räkningar. Jag vill träna. Jag borde köpa en säng. Sedan är det nog jul snart. Har ett skägg. Förstår inte varför.

Längtar bara hela tiden. Är väldigt duktig, hela tiden. Saknar mina små, hela tiden.

Ush va onödigt dramatiskt och svårt allt är om man punktar.

 
 
Lipsticklullaby

Lipsticklullaby

13 november 2012 03:43

Kan inte heller sova.
Helt hopplöst.
Gillar dina punkter.
Omedvetandes men ändå medvetandes härmar jag dig lite i min kommentar.
Men jag gillar hur du skriver, även i dina andra inlägg.

http://lipsticklullaby.bloggplatsen.se

Avgudamig Gudavmig

14 november 2012 02:09

Helt fint!
Det är praktiskt med dramatiska punktningar, speciellt på kvällen/natten.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Avgudamig Gudavmig - 11 november 2013 11:18

Okey det är underligt. Har ju farit, lämnat den lilla dagen och de nätter av teckningar och vandrande. Detklart spårsitter, de är där. Jag ser fortfarande i kameran - inställd på lägsta bländare, hög iso och en slutar tid som kräver allt av mina kall...

Av Avgudamig Gudavmig - 29 december 2012 03:21

Aldrig blir jag helt egen. Jag är bara helt egen. Så väntandes och uttråkad, hela tiden. Allt är rätt så kul. Har en rätt vacker tid. Vad jag helt eget har. Det borde vara svårare att inte alls stå och vara uttråkad av den helt egna tiden som är rätt...

Av Avgudamig Gudavmig - 14 november 2012 02:09

Jag är inte en tjej som skriver om mitt liv. Deffinitionen "tjej som skriver om sitt liv", vad det nu är, något som skriver om något, någongång, någonstans. Är helt en svårare, väldigt trött och längtansvärd person som halvmedvetslöst antecknar med d...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:42

Läser på internationell inriktning. Pressenterar och skriver på engelska. Pratar mest dålig SvenskaDanska. Tycker mycket om utbildningen, även om det inte är fri-konst. Jobbar mycket på sidan av, egna projekt å så. Är förvirrad ganska mycket hela tid...

Av Avgudamig Gudavmig - 25 juni 2012 20:12

WZXSedan är det någon dag i veckan, det är 25e, det är bara ett datum och inte så mycket en dag, är ledig/arbetslös/väntandes. Väntar och väntar och kollar kollar. Säkert så att jag förlorat litet av mitt normala sega och halvtrevliga beteende, mot e...

Ovido - Quiz & Flashcards