gudavmig

Direktlänk till inlägg 23 mars 2012

Såhf Danska ark.p

Av Avgudamig Gudavmig - 23 mars 2012 10:12

Jag är klar med Danska Arb.provet Det har landat på Aarhus arkitektskole. Svar fås om 22dagar typ..
Blev väldigt nöjd med provet, det ser bra ut, hyffsat proffsigt med utskriven plansh i nått tjockare papperskvallitet å hyffsade studiobilder.. aja. Men själva arbetet var bra. Bara nu allt gick, gick.


Har några dagar kvar på Svenska ark.provet, kanske tre fyra dagars jobb kvar, ska fota modellen, ska komma på lite ord som passar. Ska färgsätta litet på fjärde uppgiften. Ska montera och förpacka. Är dock klar med det mest kreativa jobbet. Så.


Sedan är det bara Norge kvar. Käns hyffsat faktiskt. Kommer vinna, nån.


Skriver som inte av någon anledning här. Det är som inte något jag orkar just nu. Allt för mycket med skola, ansökningar och ett liv.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Avgudamig Gudavmig - 11 november 2013 11:18

Okey det är underligt. Har ju farit, lämnat den lilla dagen och de nätter av teckningar och vandrande. Detklart spårsitter, de är där. Jag ser fortfarande i kameran - inställd på lägsta bländare, hög iso och en slutar tid som kräver allt av mina kall...

Av Avgudamig Gudavmig - 29 december 2012 03:21

Aldrig blir jag helt egen. Jag är bara helt egen. Så väntandes och uttråkad, hela tiden. Allt är rätt så kul. Har en rätt vacker tid. Vad jag helt eget har. Det borde vara svårare att inte alls stå och vara uttråkad av den helt egna tiden som är rätt...

Av Avgudamig Gudavmig - 14 november 2012 02:09

Jag är inte en tjej som skriver om mitt liv. Deffinitionen "tjej som skriver om sitt liv", vad det nu är, något som skriver om något, någongång, någonstans. Är helt en svårare, väldigt trött och längtansvärd person som halvmedvetslöst antecknar med d...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:42

Läser på internationell inriktning. Pressenterar och skriver på engelska. Pratar mest dålig SvenskaDanska. Tycker mycket om utbildningen, även om det inte är fri-konst. Jobbar mycket på sidan av, egna projekt å så. Är förvirrad ganska mycket hela tid...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:22

Det jag förstår i vanliga personer. Eller ja, Det och Det, mer av sånt eller nått. Förlåt. Jag förstår helt enkelt inte vad som är vad.Det är mitt i natten. Jag har pressentation imorgon. Har pressentation lite nu och då. Har jobbat typ, ja hela tide...

Ovido - Quiz & Flashcards