gudavmig

Direktlänk till inlägg 11 november 2013

Förattotta

Av Avgudamig Gudavmig - 11 november 2013 11:18

Okey det är underligt. Har ju farit, lämnat den lilla dagen och de nätter av teckningar och vandrande. Detklart spårsitter, de är där. Jag ser fortfarande i kameran - inställd på lägsta bländare, hög iso och en slutar tid som kräver allt av mina kalla händer.

Vet inte om jag har förlorat allt, eller nä, jag vet säkert att jag inte har förlorat allt. Men jag kan inte mycket som har med tecknande att göra, kan inte minnas det riktigt, det är så ledsamt att leva det.


Mitt humör verkar ännu, det kommer ibland. Inte sådär som tidigare, det är inte panikslaget av sigsjälvt, det är lynnigt och lite svårt - men jag är inte längre nede i något.

Om jag skulle säga något så är det om omständigheter så kommer jag till en punkt just nu, där allt är som en top, den är lite hal och har ganska lång och branta lutningar, inget jag kan göra åt det. Jag ska bara som vara där och försöka göra nått vettigt av det. Så toppad.

Förlåt- extremt länge sedan jag skrev.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Avgudamig Gudavmig - 29 december 2012 03:21

Aldrig blir jag helt egen. Jag är bara helt egen. Så väntandes och uttråkad, hela tiden. Allt är rätt så kul. Har en rätt vacker tid. Vad jag helt eget har. Det borde vara svårare att inte alls stå och vara uttråkad av den helt egna tiden som är rätt...

Av Avgudamig Gudavmig - 14 november 2012 02:09

Jag är inte en tjej som skriver om mitt liv. Deffinitionen "tjej som skriver om sitt liv", vad det nu är, något som skriver om något, någongång, någonstans. Är helt en svårare, väldigt trött och längtansvärd person som halvmedvetslöst antecknar med d...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:42

Läser på internationell inriktning. Pressenterar och skriver på engelska. Pratar mest dålig SvenskaDanska. Tycker mycket om utbildningen, även om det inte är fri-konst. Jobbar mycket på sidan av, egna projekt å så. Är förvirrad ganska mycket hela tid...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:22

Det jag förstår i vanliga personer. Eller ja, Det och Det, mer av sånt eller nått. Förlåt. Jag förstår helt enkelt inte vad som är vad.Det är mitt i natten. Jag har pressentation imorgon. Har pressentation lite nu och då. Har jobbat typ, ja hela tide...

Av Avgudamig Gudavmig - 25 juni 2012 20:12

WZXSedan är det någon dag i veckan, det är 25e, det är bara ett datum och inte så mycket en dag, är ledig/arbetslös/väntandes. Väntar och väntar och kollar kollar. Säkert så att jag förlorat litet av mitt normala sega och halvtrevliga beteende, mot e...

Ovido - Quiz & Flashcards