gudavmig

Alla inlägg under september 2010

Av Avgudamig Gudavmig - 9 september 2010 23:54

Listor den största av dinosaurier.


Just nu:

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.


Orkade inte länka mer, resterande är i alla fall, Chanell- Nya Nagellack, Burberry- Jackor(som alltid, drömmer fortsätter..), albam- nya kläer.


För att göra långa saker korta, bygger högtalare imorgon, ikväll bara laddar jag. SÅGA IMORGON!

Nu börjar saker rasa i ordning i mitt liv igen, typ sådär ett dushdrapperi här, en bunke av rostfritt där. Lite bönor på blöt, groddar som växer och nypallade äpplen i skålar. Så jag lever rosa. Helfett faktiskt.

De saker som fattas mig, dem kan jag faktiskt vänta på. Typ, något att ligga med, utöver migsjälv, led led led. Något att ställa min kaffekopp på, ett soffbord tex. En sängram, har med tidigare sexuella delar av teeext att göra. Ömm.. ja och så några mer saker.. ähh fan, allt blir bara materiall och sex. SEX OCH PRYLAR.


Utför, utöver, så är det ju så. Jag vaknar i mitt rosa(randigt, med täta täta ränder av vitt och rosa) sovrum, gör mina morgonövningar(70-80sittupp, 50-70armhävningar..om jag är riktigt på g 2till, 30-40knäböj med vikt, 30 lyft överhuvet med den där stångsaken, några andra övningar), går till dushen. Just ja, kaffemaskinen är först, den slås på så den är varm när jag kliver ut ur dush. Gör en dubbel espresso, latte eller något med något gott. Frukost å allt.. den orkar jag inte ens skriva. Säger bara, frukost å allt. Käkar den, ofta till ljudet av svt-forum.. Jävla nyliberala fittor. jaja. Arg och glad räknar jag nån tal matte, läser lite bok och väljer ut lite klä.

Utöver alltdetdär, som inte är så mycket som man kan tro, men ja.. sååå typ vattnar jag groddarna och blötlägger bönor - Mina nya bästavänner.


Fan. Jaja. Antar att jag är helt jävla känslokall i övrigt, nog som stenar och kryp och stenar som krossar kryp och viseversa. Frynslk. Happ, ömm..


Vet inte, trodde jag skrev bättre förut, vågar dock inte läsa mina gammla logglägg, läskiga som äckliga ben och sexiga rumpor. Istället nöjjer jag mig med hela skitskrivandet om vardagsgrejs som jag är nöjdöver är så jävla vuxna. Lixom, jag har bara vuxenskor, nästan- ett par gucci pjux. Har rensat garderoben på alla gamskitgrejjer. Har nästan, bara nästan, svarta kalsonger. Nästan bara nästan svarta strumpor och nästan bara nästan vita T-shirts. Snart gör skjortorna entré. Snart är jag rakt ned i skiten helt enkelt.

Blev samma igen. Sjuttånåring som gillar blackmettal och gärna skriver egna texter till gammla riff. Hur jag än vrider och vänder pådet så vill bara vissa ord sittaihop. Som att skriva hursom och närhelst och varförinte ellerhur, eller hur? Bara ett, i negativ mening, tråkigt trist långsammt ointressant sakligt morgonsyssla.


Något på snedd, något på snedd. Värsta är ju att, det är djur som lever runt på alla teckningar jag ritar. Ni, dem jag känner som djur. Mina "X", fint, springer som frigående. Rör runt i hela det annars så känsloförklarande. Att bara, hoppa in, bli centrum och tro att det hjälper. Njup.


Taff. Nu ska jag nödköpa något par skor, kolla in nått soffbord, göra en egen modell och käka flings me fil (med passar ju inte ens in där "fling med fil".. nä "flings me fil" exotic!".



Av Avgudamig Gudavmig - 6 september 2010 02:26

Ett tag, tänkte nog att det var läggdags, sådär. Istället, vem blir inte sugen på vitpersika, helt alla. Så jag käkar en vitpersika. Nu var det slut på vitpersika, slut på loggboksinlägg.


va varmt det kan bli i ett rum




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards