gudavmig

Alla inlägg under december 2010

1

Av Avgudamig Gudavmig - 1 december 2010 03:33

Jag är vaken, är lite tårig. Har streckläst Jenny av Jonas.

Det är rätt bra runt nu, såhär runt 3-4 på natten. Fick förvånande nattsms, helt ointressant, bara nått svar på nån fråga, men på en bra tid.



Har drömt massa saker, de var bra drömmar, nån var viktig nån var rolig och nån var bara verklig och intressant. Ingen av drömmarna handlade om sex eller samlevnad, mer om psykologi och matlagning. Anser att mina drömmar speglar mitt liv helt sanningsenligt.. förutom den om Justin, han tar aldrig med sig siverrygg- våldsamma gorillahane.


Klockan är lite mycket, jag är fortfarande träningsvarm och börjar bli hungrig igen.


Just! Haft barnbrottningen idag, höll i den rätt bra = ingen grät och inte så många gnällde. Sedan kunde jag träna ett helt pass brottning och mådde som en prinsishsessa eller något i den stilen, var i snäppet på att tala med en främmande flicka(som såg glad ut, och bra ut) bara för att jag var lycklig, istället åt jag massa mat helt själv(jag vann).

Ovido - Quiz & Flashcards