gudavmig

Alla inlägg under december 2010

Av Avgudamig Gudavmig - 10 december 2010 00:09

Egentligen hinner jag inte dethär, eller detdär andra jag gjort idag, har mycket mycket-viktiga saker i görningen imorgon. Matte prov.


Ska kanske sova nu! Kom igen, kom igen! Kom igen, det blir ändå inget ute och fota om du vaknar mitt i natte, för lite kvälls käk för att kunna göra sånt. Hur detdär går ihop.


Övriga förslag till migsjälv, börja tänka på Basåret, seriöst.

Av Avgudamig Gudavmig - 9 december 2010 00:38

Hur som, somnar- vaknar, klockan är halv ett. Kan inte somna om, är trött som ett lodjur, tröttakattstackare. Äter i alla fall fiskbullar, kan dels vara det som väckte mig inte fiskbullar alltså, hungern. 


Ömja.


Det ligger en liten liten katt här brevid, ska nog lägga mig på alla (fyra) fårpälsarna här där den ligger. Mysa ned mig i kattludd, vakna helt sönderriven troligen.


Jobb, jobb.

Av Avgudamig Gudavmig - 8 december 2010 20:34

Fort som håller i alla väder. Kläder för alla kläder, typ underkläder. Måste börja träna i träningskläder, har inga hela kläder snart, de bah "tvätt hela tiden". Har ju speciella kläder för träning osv, men jaja.. De typ blir smuttsiga efter tredje passet, då äre bara att hoppa i vanliga sockar och nån t-shirt. Tror det är lika bra. Byta ut dem mot skjortor, hela hopen.


Snart kan jag köra över all musik. Har för få gig kvar på datorn, blir desperadoo.

Av Avgudamig Gudavmig - 8 december 2010 20:32

Förvirring å sånt.

Av Avgudamig Gudavmig - 8 december 2010 14:08

Minnes notering till mig: Tvätt-tid. Byggyta.


Gumgum.. Nu har jag byggt en sjukt cool bill/flygplan/båt i lego. Ska käka pasta å köttfärssås, sen vila. Så ni veet.

Av Avgudamig Gudavmig - 8 december 2010 02:35

Bästa lyckoönskningarna till David Sävenberg









Önskar dig all lycka med tävlingen!

O

Av Avgudamig Gudavmig - 8 december 2010 02:24

Glömde nästan. Väldigt fin avslutning på brottningen, eller ja det var inte avslutning- Julfirande var det, brottning och lussebullar. Trivs väldigt bra.


Vikt: 73-74kg. Ett kilo bort!

Nus

Av Avgudamig Gudavmig - 8 december 2010 02:17

Är varghungrigvarg! Ska äta något med mejeriprodukter, en macka och kanske lite joice till de- Fins en rågod joice som står där, i kylen och bah blir bättre, slutmed de KlunkKlunk.


Beställer efter Arkitektmaterial ikväll. En jävla massa. Trä, träpinnar, trästavar, saker i trä. Plaströr och plastformer. Sen blir att göra en större yta i vardagsrummet.. eller rensa förådet.. är inte säker än. Börja bygga och rita!


Övriga saker:
jag vågade inte bah ringa, lägga till på Facevook kändes ju klart mycket bättre.. iaf i går natt klockan fyra på morronen. Strunt strunt.


Nuuu äre dags, dagen- WWII, Ögonbrynen och håret ska kirras. 


Lyssnar på Mac Miller. Planerar att göra en handlingsrunda på fredag, käns alltid bäst med nyrivna prislappar och kylskåpet packat sådär till fredan.





Tip

Ovido - Quiz & Flashcards