gudavmig

Alla inlägg under oktober 2010

Av Avgudamig Gudavmig - 28 oktober 2010 23:38

Haaaar allllllllllllltid för hög volym. Idag gick jag genom stan, ett äldre par stirrade, jag log och gjorde en liten puss. De tittade bort.

Av Avgudamig Gudavmig - 28 oktober 2010 20:15

Genom bloggen, ska jag be om ursäkt, litet riktat lite bara till migsjälv.Så här är det, jag äter kall korv, på bröd med ketchup(senapen har jag ätits upp på tidigare mackor) och en leverpastejsmacka, en tallrik med havregryn och mjölk. Vist jag ska baka bröd, men ja, detdär är min middag,sådär klockan 8a en dag när jag inte har ett skit för mig. Så, ursäkta, och till min mage "YOOO, WHazzaAAP, käk mannen!!". Men ja.. kanske gör middag runt natten.

Av Avgudamig Gudavmig - 28 oktober 2010 20:06

Gnid och grin, bah försöker göra som balo, gnidgnid dumma träd- massera mig dÅ!

Sååå..


Nä nufa ska jag baka bröd och äta havregryt é mjölk.

Av Avgudamig Gudavmig - 28 oktober 2010 12:29

Olika sorters tvålet, måste köpa nån för sår i hårbotten, jävla brottning. Men ja, lär ju hinna rehaba även det, denhär dö-månaden ++.

Nån på tv sväljer, spottar inte, SVÄLJER! Nu ska det tävlas.


Jag är en igellkott, ser på litealltmöjligt, är tråkad. Ska snart ta bussen. (har ätit frukost, missat MaB).

Av Avgudamig Gudavmig - 27 oktober 2010 16:33

Såg jus Sceince of sleep, hur bra, helt sådär som det är.


Nu iväg och hjälpa min själ och min familj.

Av Avgudamig Gudavmig - 27 oktober 2010 13:39

Har tappat klockhelveTet. VAAAAARRRSSS ääääärrrr ddduuUUUUUU!?????????????

Av Avgudamig Gudavmig - 27 oktober 2010 13:28

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


Felsökte min kropp idag, han som utförde diagnosställningen heter Lars, en idrotsmassör bl.a Han klämde och kände, tryckte "gör det ont" "Ja, för fan, tack" klämkläm... Rullrull och lite stå sådär och sådär och ja, men snurra "ser bra ut" hmmm.. du har uppenbart *latinord*. Det leder till en massa problem.
Slutsattsen, du är trasig, hela din nedre kropp, förutom din kuk är ur funktion i kanske två veckor, du kan bara träna mesgrejer, typ simma i våtdräkt och träningscykla, men inte så att det anstränger ryggen. Även måste du strecha HELATIDEN!(!!).
Sååå.. nu ska jag se på en film som är sorgsen, och dricka en kaffe. Kanske gå till konsum och förlusta mig i mjölk och ägg sortimentet. Borde läsa, eller plugga. Men kan jag inte kasta nån eller flytta något så är jag mindre värd som människa, alltså blir mitt självförtroende, som det är, rubbat. Jag ser film. (PUNKT).


Åhhnej. Jajusta. Trodde att spanska tog slut denhär veckan, så gjorde 4uppgifter på en dag igår, den tar slut om två månader. Gör inga uppgifter idag.


DDDDDDDDDISSSEEEEEN!

Av Avgudamig Gudavmig - 25 oktober 2010 23:44

Logga in på facebook. Logga ut ur facebook. Loggar in på facebook, loggar in på skype, loggar ut ur skype, loggar ut ur facebook. Gör tre spanska arbeten, loggar in på facebook. Lysna på nått musik, loggar ut ur facebook. Stänger datorn.


jordnötsringsformadebarn, rundskaptahelt!!(!!)(!!!!). Rundunge.


Har en besvärlig känsla av att hunden sitter på bordet, utan att jag har rört det. Det så som i gossedjur. Rör den sig själv, kan jag inte se, men den har rört på sig. Från soffkarmen till bordskanten. Hurgör gossedjur? Och varför har jag ett i vardagsrummet?


Kanske blir det nå i stil med dedär!


Ovido - Quiz & Flashcards