gudavmig

Alla inlägg under juni 2011

Av Avgudamig Gudavmig - 5 juni 2011 13:50

och en mindre smärta i min fotled får mig att fundera "åkte jag verkligen långborde hela vägen hem igår", svaret är Nej, för, jag, skulle, aldrig, åka, långbräda. Så fotleden är från att jag föll på parkeringen det första jag gör.. har ett skrubbsår på knäet och ett märke på byxorna som bevis på min fantastiska balans. 


Jag vill måla och rita mest hela dagen idag, men så blir det nog inte. Ska istället bah "stäääääääääääda och diiiiiiiiiskaaa", sen ska jag arbeta i en kolgruva med 8andra.


Ähh.. förlåt. Är sådär. Ta mig härifrån och iväg till en bra, riktigt bra, resturang. Där de serverar en bra förrätt och sedan något gott i fiskväg. Jag kan tänka mig en efterrätt med en Cognac som passar till den.


Men sedan vill jag väldigt mycket att dehär dagarna ska gå otroligt snabbt ända tills om si sådär 8dagar, då ska jag ladda och gräva runt, sedan provdagarna.


Dagens temaord: 8(bokstäver godkännes ej).


Ska äta en snickers och mjölk till frukost.


Kyssar på din varma panna, så att det dunstar och kyler den något.

Av Avgudamig Gudavmig - 1 juni 2011 14:39

Känner mig helt nöjd! Kolla "Hej!
Jag har rättat ditt prov och resultatet blev 24p och gränsen är 20p
för G, så slutbetyget blir då G i MAC."

Helt ok att vakna och veta att inget mer kan gå helt åt helvete. Sådärja.


Idag ska jag dock diska, damma och sådär. Sen får jag laga mat å hänga med något mycket mycket tröttare djur(!!). Men först ska jag äta en frukost på balkongen!

huuur bra!

Ovido - Quiz & Flashcards