gudavmig

Alla inlägg under december 2010

Av Avgudamig Gudavmig - 5 december 2010 20:11

Hela dagen är helt ställd på snedd, gör inget. Skulle verkligen verkligen behöva städa, men vet inte.. vill lite städa, men är inte sugen. Något är segt i mig. Har suttit och ritat/sett på tv i typ fyra timmar idag. Misstänker att det är natten som har förstört mig.


Inatt: Jag lägger mig efter att ha varit och hängt med Eddie och Alexander på Rex, efter att alex dragit hem till sig- käkade nått kvällsmat hos mig. Jag somnar, vaknar av att det låter konstigt från köket, är rätt väldigt mörkrädd och alltmöjligt såntdär. Tänder lampan, tänder i köket, kollar runt ett tag. Det är chill. Lägger mig, läser tio min och somnar igen. Någon gång samtidigt har Navid och Pontus ringt, det hörde jag inte, mobilen var i fickan på jackan i hallen. De är påväg till mig. De kommer på att de ska göra ett litet "prank" på mig, en mörkrädd, inbrottsrädd jävla sprätthjärtad sate. Jag har somnat kanske en timma inan de är framme vid min dörr. Jag har låst, det gör jag alltid innan jag somnar, om inte kollar jag så att den är låst (drömde för kanske tre månader sedan världens jävla hemskaste inbrottsdröm, skakande handtag och nått som kollar på mig.. jaja). Dörren är iaf låst. Men, jag har ju anförtrott Navid en nyckel hem till mig, kamratligt å sådär. De två tar sig alltså in, filmar självklar hela kalaset. Smyger till min sovrumsdörr som är mot vardagsrummet (mitt framför min säng).. Räknar ned till tre. Sliter upp dörren och rusar in skrikandes.

Tror aldrig jag mått så psykiskt intensivt-dåligt. Ja.. orkar inte ens skriva hur det kändes, filmen landar väll på youtube ikväll.. länkar då. Tillägg är väll att jag sover naken.. najs.

Av Avgudamig Gudavmig - 4 december 2010 15:06

Led på användadet av bög som svordom.. väldigt konstigt.

Emi

Av Avgudamig Gudavmig - 4 december 2010 14:56

Emi.


MMA Gala på nån tim, ska sovas en timma först. Åt för mycket och blev sömnig. Åt frukost samtidigt som jag gjorde luch.. ja. 


Hmhummer, i övrigt.. funderar litet på hur jag egentligen ser ut, snygg å så. Ska noppa ögonbryn och raka mig idag.


Haha! Går till badrummet, fryser lite(springer runt i kallingar mest hela tiden), går direkt in i duschen.. duschar ett tag och sedan kommer jag på att jag inte alls skulle göra det, skulle ju raka mig å så.. nu vill jag duscha igen.


Känner mig lite hjärndöd idag, faktiskt.



Av Avgudamig Gudavmig - 3 december 2010 17:12

Dicks.


Men jag lyssnar så mycket på allt för hög volym, ska snart sova en timme eller så!

Av Avgudamig Gudavmig - 2 december 2010 23:02

Oftast, ibland, nångång då och då, möjligen nyss. Då tänker jag "jag ljuger nästan aldrig, numeara", får en obehaglig känsla i kroppen- som att stå på huvudet och märka att allt är åt rätt håll, eller liknande känslor som själen kan uppleva. Sen kommer jag på att jag ljuger lite nu och då, blir nöjd igen.


Oh! Nu är maten klar, jävla ris.

Av Avgudamig Gudavmig - 2 december 2010 22:50

Ganska endorfinhög. Helt ok. Dubbelpass som funkade.


Nu steker jag panerad fisk och råris, orkar knappt stå upp, så sitter ned medans den bränner.

Om jag skulle säga något. Är sugen på att sträckläsa nån till bok, en bra som man gråter lite av, är inte mellankolisk eller nedstämd på annat vis, bara lite sugen på en tår. Kanske ser nån romantisk och rolig animerad film.


Fan va äckligt råris är.. Än en gång måste Paulo Roberto nämnas "det är inte pasta, det är något annat" Samma gäller råris, e int ris!


Snaaart har jag avverkat alla bloggar.. haha! Började imorse, haft nån paus, tränat tre timmar.. sovit halvtimme.. men ja, i övrigt. Måste köpa en ny hårddisk snart.


Längtar tills sängen nu, helt otroligt mycket, är helt träningsvarm i hela kroppen, trött i hela huvudet. Vet att jag har mat att äta, men är inte hungrig, inte sugen ens. Vill äta glass och kakor, dricka kaffe.. men faaan va man ska ha prov imorgon på morgonen, så nej nej.. sova och vara utvilad så man inte failar allt för mycket. Jaja.. Snart arbetslös. Då ska jag sova, sen söka jobb eller plugga eller något annat. Har ju lite fiskar att fiska.


Jag ska börja klippa i saker, har tänkt på det i flera veckor, att jag är sugen på att klippa och klistra. Göra collage. Kanske blir min fredag.. mycket mögligt.


Förövrigt måste jag seriöst skära ned på min mjölkkonsumtion.. tio liter på fem dagar, allt för awsome.. can´thandelit! Fast min kropp klagar inte. Snart 74kg, inte för att det spelar roll, men har alltid velat väga 75kg, det är som nästa 80kg, hur tungt är inte det, typ säkert nån större djurart som väger nått i stil med det.. kanske 40st papegojor.


Ok.

Av Avgudamig Gudavmig - 2 december 2010 12:42

Himmelskt.


Jag kollar min "källor för besökare" .. orkade inte komma på vad det igentligen heter. Tycker det är roligt, alla konstiga sökord som kan länkas hit "ull färgat" hohoo.. måste nog ta ett glas vatten och D-vitamin.


Igår fick jag masage, väldigt bra, idag är jag stel.. men ska träna. Tack för massagen.


Övriga saker, har börjat få en allt för lång bloglista, det är typ alltid tjugo sidor med bara musik som jag ska ta mig igenom på en halv dag, sen kommere typ tio till innan dagens slut. Det mesta är ju såpass bra att det inte går att bara "bläck"(y(u)ngefär lika äckligt som MQ egenlanserade märke), orkar inte lägga upp länkar här längre. Kolla bara på min Tumblr om det nu är så intressant med vad jag fotar, ritar och lyssnar på för musik.


Nuuuu ska jag plugga matte, som en häst! tre timmar- minst!


Kyssar på din blöta kind, pussar på din torra vinterläpp och kramar till den varmaste av kroppar.

Av Avgudamig Gudavmig - 1 december 2010 15:42

Sätter mig vid datorn, ska sälja aktier bla bla.. skit samma. Efter att ha kollat in lite snabbt på facebook så vill jag bara snabbkolla min tumblr, hittar lite nytt som gör allt bra bättre. Måste gräva lite vidare. Gräver runt i musiksaker, hittar lite nytt, samtidigt öppnar jag min bloglovin- nu är klockan typ fyra. Jag började vid datorn runt halv 2. Fan. Just nu laddar jag upp gammla konstprojekt. Vafan!


Måste räkna matte nu. Geometrin är riktigt kul.


Ovido - Quiz & Flashcards