gudavmig

Direktlänk till inlägg 12 februari 2012

Ikväll så andra kvällar

Av Avgudamig Gudavmig - 12 februari 2012 03:19

Jag är ganska full. Eller ja. Jag är så full att det tog kanske fem till sex minuter att skriva den där totalt värdelösa meningen, som förklarade att jag framöver skriver i fylla.


Så här slriver jag om jag inte sudar nu i fullan-.


Det blir mest en massa om att imorgon måste jag faktiskt taitu med alltmöjligt. Det är aningen svårt stt orkaa skriva att allt är bra, jag är som för full för att förklara att allt är så jävla bra. Det ärbra, men egentligen är jag lite långsam å aningen bara fundersam,. så Ni så funderar på att srkiva någor som kansk får dethär att verka vettigt. Ni kan skriva något som käns aningen för snabbt, så vet jag att det är ett nukterkt svar.

För att sammanfatta varför jag egentligen skriver, jag skriver för att det är domnat i mitt huvud, för att det har varit jättekul men jag ville inte fara hem med någon som jag inte tycker något om.


Just ja. allt detdär med att bry sig om något.


Ömm..


Ja.


Jag är bisexuell eller typ, bara intresserad av båda, eller ja. Jag är ju uppfostrad till ena men faller för båda. Hmm.

jaja.

Ähh naturligt kanske bara.


.. gömmer dethär.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Avgudamig Gudavmig - 11 november 2013 11:18

Okey det är underligt. Har ju farit, lämnat den lilla dagen och de nätter av teckningar och vandrande. Detklart spårsitter, de är där. Jag ser fortfarande i kameran - inställd på lägsta bländare, hög iso och en slutar tid som kräver allt av mina kall...

Av Avgudamig Gudavmig - 29 december 2012 03:21

Aldrig blir jag helt egen. Jag är bara helt egen. Så väntandes och uttråkad, hela tiden. Allt är rätt så kul. Har en rätt vacker tid. Vad jag helt eget har. Det borde vara svårare att inte alls stå och vara uttråkad av den helt egna tiden som är rätt...

Av Avgudamig Gudavmig - 14 november 2012 02:09

Jag är inte en tjej som skriver om mitt liv. Deffinitionen "tjej som skriver om sitt liv", vad det nu är, något som skriver om något, någongång, någonstans. Är helt en svårare, väldigt trött och längtansvärd person som halvmedvetslöst antecknar med d...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:42

Läser på internationell inriktning. Pressenterar och skriver på engelska. Pratar mest dålig SvenskaDanska. Tycker mycket om utbildningen, även om det inte är fri-konst. Jobbar mycket på sidan av, egna projekt å så. Är förvirrad ganska mycket hela tid...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:22

Det jag förstår i vanliga personer. Eller ja, Det och Det, mer av sånt eller nått. Förlåt. Jag förstår helt enkelt inte vad som är vad.Det är mitt i natten. Jag har pressentation imorgon. Har pressentation lite nu och då. Har jobbat typ, ja hela tide...

Ovido - Quiz & Flashcards