gudavmig

Direktlänk till inlägg 16 februari 2012

Ska kanske skriva tre pu

Av Avgudamig Gudavmig - 16 februari 2012 01:45

  • Jag har förlorat litet av charmen med att se på våld i film, nästan allt våld i meningslöst format.
  • Det är väldigt tråkigt att sova, det är helt enkelt så att jag tycker om ändringen i miljön som händer runt natten.
  • Längtar tills jag har ett jobb och kan göra lite som det krävs.
  • Jag är intresserad av män och kvinnor på samma sätt, men har inte någon som helst vana av känslan.
  • Har en känsla av att jag kommer göra bra saker framöver, lixom nyttiga saker som gör bra.
  • Vet att det kommer gå bra för mig, jag har all möjlighet till att få göra det jag vill i livet.
  • Jag vill bygga saker, riva saker, rita saker, måla saker. Visa att jag är intressant och går att jämnföra med allt annat av värde.
  • Jag är lite för ung.
  • Jag är orolig över att jag är nog gammal att vilja utnyttja tiden som är.
  • Det är torsdag morgon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Avgudamig Gudavmig - 11 november 2013 11:18

Okey det är underligt. Har ju farit, lämnat den lilla dagen och de nätter av teckningar och vandrande. Detklart spårsitter, de är där. Jag ser fortfarande i kameran - inställd på lägsta bländare, hög iso och en slutar tid som kräver allt av mina kall...

Av Avgudamig Gudavmig - 29 december 2012 03:21

Aldrig blir jag helt egen. Jag är bara helt egen. Så väntandes och uttråkad, hela tiden. Allt är rätt så kul. Har en rätt vacker tid. Vad jag helt eget har. Det borde vara svårare att inte alls stå och vara uttråkad av den helt egna tiden som är rätt...

Av Avgudamig Gudavmig - 14 november 2012 02:09

Jag är inte en tjej som skriver om mitt liv. Deffinitionen "tjej som skriver om sitt liv", vad det nu är, något som skriver om något, någongång, någonstans. Är helt en svårare, väldigt trött och längtansvärd person som halvmedvetslöst antecknar med d...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:42

Läser på internationell inriktning. Pressenterar och skriver på engelska. Pratar mest dålig SvenskaDanska. Tycker mycket om utbildningen, även om det inte är fri-konst. Jobbar mycket på sidan av, egna projekt å så. Är förvirrad ganska mycket hela tid...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:22

Det jag förstår i vanliga personer. Eller ja, Det och Det, mer av sånt eller nått. Förlåt. Jag förstår helt enkelt inte vad som är vad.Det är mitt i natten. Jag har pressentation imorgon. Har pressentation lite nu och då. Har jobbat typ, ja hela tide...

Ovido - Quiz & Flashcards