gudavmig

Alla inlägg under augusti 2011

Av Avgudamig Gudavmig - 4 augusti 2011 01:30

Det är lite glapp här i mitt tangentbord. Det är inte något jag kan göra något åt. Jag har bland annat råkat damsuga mitt Ö rakt ned i påse. Så nu är den troligen uppbränd av UmeEnergi som förövrigt tar ut en otroligt dyr el-hyra. Men jag klagar inte på så många saker nu, eller ja, går händelserna lite i förväg nu. Jag tänkte klaga, men avgjorde att så inte var en bra så. Mest lyssnar jag efter den lilla sovaren i mitt sovrum, Hunden i mitt kök, datorfläckten och mitt huvuds tinitusljud. Nu kommer hunden förbi. Det är jobbigt att skriva allt för långa saker. Speciellt när jag inte har någon speciell handlig att handla runt.
Ni kanske vill veta följande: Jag har en snygg tjej jag träffar, hon är ca: mitt ex, Julia él Camino. Även så har jag misslyckats med Arkitektprovet, något av en största miss. Gick till provdagarna som nämnt, sedan stopp. Jag kommer läsa Filosofi A i Umeå i höst. För att sedan flytta ned till Uppsala där dendär Él Camio ska hålla hus som Juredikstudent(fett coolt). Det är för övrigt en sommar, så som en sommar kan vara. Jag har inte jobbat denhär sommaren, inte en endaste dag. Skäms. Slut.


Det fins säkert något gott i kylen att äta. Tazz åt upp flertalet av alla goda saker på bara två dygn, först kinamat sedan cheesballs.. vafan Tazz, inte okey!!

Funderar på varför jag ens ska skriva detta. Kan sitta, teckna och läsa istället.

Just nu läser jag:

En jävla massa.. Typ blandning av filosofiska fiskare och arkitektur konstgrabbar, några vanliga nördromanbrudar och colliromaner hins ej med!


allt för trött. Ses senare!

Kyssar.

Ovido - Quiz & Flashcards