gudavmig

Direktlänk till inlägg 29 december 2010

Jok

Av Avgudamig Gudavmig - 29 december 2010 16:54

Vem ska säga något, googlat hundfängsel och hamnat här? Seriöst? Jaja.. frågan är varför jag skrev hundfängsel, men jag skriver lite allt möjligt, ändå.


Vad jag fundrar på, att jag börjar bli nöjdare nu, inte så mycket.


Jag har 191 New Posts att läsa. Jag läser bara musikbloggar nu, ja nån matblogg. Sedan läser jag Julias blogg, Teresas blogg och några till som jag googlar fram ibland.


Jag ska lägga fram en firre på tining. Fast det blev kycklingvingar- orkade inte söka fisken i frysen.


Ni kan föreställa er hur det käns, att dra något långsamt som väger väldigt litet, lite sådär segt. Tänk er då istället hur det käns att trycka på något paket med något geleaktigt innanför paketet(av plast eller dylikt). Fast jag sitter och funderar på att måla och rita, mest på att rita. Har en duk framme som skulle kunna, men inte rita på - måla.


Det fins två tusen tre hundra fem tio miljoner olika två huvade typ er.


Har hittat mitt porträtt objektiv! Det är fan hur bra som helst, måste ut igen och fota.


Ush


Just, har klippt mig igen, är korthårig det käns ok. Vill dusha men har torrhud.


Nu börjar snart racet mot arbetsproverna!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Avgudamig Gudavmig - 11 november 2013 11:18

Okey det är underligt. Har ju farit, lämnat den lilla dagen och de nätter av teckningar och vandrande. Detklart spårsitter, de är där. Jag ser fortfarande i kameran - inställd på lägsta bländare, hög iso och en slutar tid som kräver allt av mina kall...

Av Avgudamig Gudavmig - 29 december 2012 03:21

Aldrig blir jag helt egen. Jag är bara helt egen. Så väntandes och uttråkad, hela tiden. Allt är rätt så kul. Har en rätt vacker tid. Vad jag helt eget har. Det borde vara svårare att inte alls stå och vara uttråkad av den helt egna tiden som är rätt...

Av Avgudamig Gudavmig - 14 november 2012 02:09

Jag är inte en tjej som skriver om mitt liv. Deffinitionen "tjej som skriver om sitt liv", vad det nu är, något som skriver om något, någongång, någonstans. Är helt en svårare, väldigt trött och längtansvärd person som halvmedvetslöst antecknar med d...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:42

Läser på internationell inriktning. Pressenterar och skriver på engelska. Pratar mest dålig SvenskaDanska. Tycker mycket om utbildningen, även om det inte är fri-konst. Jobbar mycket på sidan av, egna projekt å så. Är förvirrad ganska mycket hela tid...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:22

Det jag förstår i vanliga personer. Eller ja, Det och Det, mer av sånt eller nått. Förlåt. Jag förstår helt enkelt inte vad som är vad.Det är mitt i natten. Jag har pressentation imorgon. Har pressentation lite nu och då. Har jobbat typ, ja hela tide...

Ovido - Quiz & Flashcards