gudavmig

Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

Wad Zom Xelst

Av Avgudamig Gudavmig - 25 juni 2012 20:12

WZX

Sedan är det någon dag i veckan, det är 25e, det är bara ett datum och inte så mycket en dag, är ledig/arbetslös/väntandes. Väntar och väntar och kollar kollar.

Säkert så att jag förlorat litet av mitt normala sega och halvtrevliga beteende, mot ett stressigt och pressande tidvis otroligt och väldigt spettsigt lite ego aktigt sätt, jag har isolerat och studerat och funderat och gjort det jag behövt och det jag velat. Tagit i sakerna som JAG tyckt om, rört vid allt jag velat ha, bara haft det rätt enkelt. Strävat efter något och inte någon. Så nu efter att det här snart är över, så börjar jag nog smyga i ett eget nytt och enklare sök och mål och tro inte bara tro och sök.

Tack för nu. Tack för nu.

Egentligen går det att skriva enklare. Jag har jobbat med proverna, jag har gjort exakt det som krävs för att vara säker på alla steg i det målet. Allt annat har varit lite på sidan, viktiga sidor, avkoppling och sällskap, vin och mat.
Det är väldigt konstigt. Jag är 23år snart. Mina syskon är äldre än någonsin. Snart bor jag inte här längre. Då blir de alltid äldre och inte bara här och då utan hela tiden lite längtan å väntan, växandes hela tiden.

Lite tur nu.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Avgudamig Gudavmig - 11 november 2013 11:18

Okey det är underligt. Har ju farit, lämnat den lilla dagen och de nätter av teckningar och vandrande. Detklart spårsitter, de är där. Jag ser fortfarande i kameran - inställd på lägsta bländare, hög iso och en slutar tid som kräver allt av mina kall...

Av Avgudamig Gudavmig - 29 december 2012 03:21

Aldrig blir jag helt egen. Jag är bara helt egen. Så väntandes och uttråkad, hela tiden. Allt är rätt så kul. Har en rätt vacker tid. Vad jag helt eget har. Det borde vara svårare att inte alls stå och vara uttråkad av den helt egna tiden som är rätt...

Av Avgudamig Gudavmig - 14 november 2012 02:09

Jag är inte en tjej som skriver om mitt liv. Deffinitionen "tjej som skriver om sitt liv", vad det nu är, något som skriver om något, någongång, någonstans. Är helt en svårare, väldigt trött och längtansvärd person som halvmedvetslöst antecknar med d...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:42

Läser på internationell inriktning. Pressenterar och skriver på engelska. Pratar mest dålig SvenskaDanska. Tycker mycket om utbildningen, även om det inte är fri-konst. Jobbar mycket på sidan av, egna projekt å så. Är förvirrad ganska mycket hela tid...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:22

Det jag förstår i vanliga personer. Eller ja, Det och Det, mer av sånt eller nått. Förlåt. Jag förstår helt enkelt inte vad som är vad.Det är mitt i natten. Jag har pressentation imorgon. Har pressentation lite nu och då. Har jobbat typ, ja hela tide...

Ovido - Quiz & Flashcards