gudavmig

Alla inlägg under februari 2012

Av Avgudamig Gudavmig - 16 februari 2012 01:45

  • Jag har förlorat litet av charmen med att se på våld i film, nästan allt våld i meningslöst format.
  • Det är väldigt tråkigt att sova, det är helt enkelt så att jag tycker om ändringen i miljön som händer runt natten.
  • Längtar tills jag har ett jobb och kan göra lite som det krävs.
  • Jag är intresserad av män och kvinnor på samma sätt, men har inte någon som helst vana av känslan.
  • Har en känsla av att jag kommer göra bra saker framöver, lixom nyttiga saker som gör bra.
  • Vet att det kommer gå bra för mig, jag har all möjlighet till att få göra det jag vill i livet.
  • Jag vill bygga saker, riva saker, rita saker, måla saker. Visa att jag är intressant och går att jämnföra med allt annat av värde.
  • Jag är lite för ung.
  • Jag är orolig över att jag är nog gammal att vilja utnyttja tiden som är.
  • Det är torsdag morgon.

Av Avgudamig Gudavmig - 15 februari 2012 00:11

Ärligt:


Säkert:

Att jag inte har lärt mig något.


Varför:

Jag längtar alltid runt.


När:

Det är tisdag.


Emot:

Allt som jag fick.


För:

Att det är så onödigt att förstå.


Men idag är det egentligen så, jag arbetar rätt intensivt med arbetsproverna, det är underbart. Tänker att det skulle vara otroligt roligt att få göra tre olika antagningar till totalt 7 högskolor. Skulle vara underbart att få gå och väja land och skola och alltmöjligt sådär mot sommaren. Även så tycker jag om att göra dessa arbetsprover, de är bra.


Känner mig rätt så rak i allt som jag skriver.

Först göra jag nu Danska arbetsprovet. Bygger en modell i blålera, typ sådär 20kg, något slags rumsligt action-ish grejs med skuggor och linjer som käns bra ska uppstå. Har gjort en modell igår och håller på med en till idag. Försöker göra kanske fyra eller fem olika så jag kan välja mot slutet av månaden. 

Sedan börjar Svenska och sen Norska.


Occchhh för alla andra så är det måndag.


Ses.

Av Avgudamig Gudavmig - 12 februari 2012 03:19

Jag är ganska full. Eller ja. Jag är så full att det tog kanske fem till sex minuter att skriva den där totalt värdelösa meningen, som förklarade att jag framöver skriver i fylla.


Så här slriver jag om jag inte sudar nu i fullan-.


Det blir mest en massa om att imorgon måste jag faktiskt taitu med alltmöjligt. Det är aningen svårt stt orkaa skriva att allt är bra, jag är som för full för att förklara att allt är så jävla bra. Det ärbra, men egentligen är jag lite långsam å aningen bara fundersam,. så Ni så funderar på att srkiva någor som kansk får dethär att verka vettigt. Ni kan skriva något som käns aningen för snabbt, så vet jag att det är ett nukterkt svar.

För att sammanfatta varför jag egentligen skriver, jag skriver för att det är domnat i mitt huvud, för att det har varit jättekul men jag ville inte fara hem med någon som jag inte tycker något om.


Just ja. allt detdär med att bry sig om något.


Ömm..


Ja.


Jag är bisexuell eller typ, bara intresserad av båda, eller ja. Jag är ju uppfostrad till ena men faller för båda. Hmm.

jaja.

Ähh naturligt kanske bara.


.. gömmer dethär.

Ovido - Quiz & Flashcards