gudavmig

Alla inlägg under december 2010

Av Avgudamig Gudavmig - 24 december 2010 03:40

Tycker jag att många tar på sig allt för stora kläder, dem som inte gör det kan ju alltid testa med större och om det inte funkar gå tillbaka till mindre, men oavsett bör man överväga sin klädstorlek. Min är nog rätt ok, jag skulle behöva lite häftigare snyggare och prydare kläder. Just nu väntar jag ju på jultomten, en dåligt klädd figur med aningen svåra hälsoproblem. Han har jag inte höga förväntningar på, speciellt inte när det kommer till att prestera.. fan förlåt. Nä jag är trött, måste ned i tvättstugan klockan typ mitt i natten.. vill äta god fräsh mat, vill umgås med något mjukt och lent, vill ligga ned och veta att det kanske är lugnt. Sover lite dåligt och läser lite mycket- igen. Men det är jul. Ursäkta


Längtar otroligt till att se hur de reagerar då jag kommer i min julaftonsroll- Albintomte. Det kommer bli bra, speciellt hur Morfar pratar med mig för att övertyga ALLA om att jag faktiskt är tomten, sedan vågar han inte bjuda mig på alkohol- Jag är ju tomten trotts allt. Jag måste slå in mina andra presenter, måste få dem att funka. Har bara slagit in en, och den ser väldigt speciell ut, ritade själv omslaget. 


Hej. Pussar

Sna

Av Avgudamig Gudavmig - 24 december 2010 03:35

Jag är sugen på att laga riktig mat.


Jag är sugen på att äta riktig mat.


Jag är sugen på att ha sex.


Jag är sugen på att ringa alla jag vill önska god jul.


Jag är sugen på att sova.


Jag är sugen på att hänga upp kläderna.


Jag måste gå ned i tvättstugan och hämta upp min tvätt.


Jag måste hänga upp min tvätt.


Jag måste sova.


Jag måste ringa några samtal imorgon.


Jag måste upp tidigt.


Jag kommer ha sömnbrist.


Justja: Det är trevligare ibland, att ha en dålig plan än ingen.

Av Avgudamig Gudavmig - 22 december 2010 23:56

Jag är en vanlig grabb, kanske 21år snygg, 181cm lång. I min lägenhet fins det mest bara trä, metall och tyg och papper och ömm ja glas. Under min tid tecknar, målar och brottas jag. Snart ska jag plugga lite saker som tillägg på dendär tidigare tiden. I övrigt har jag en bra familj. Tycker om att röra på mig, att röra på andra och att de rör på mig. Om ni skulle beskriva mig i tre ord, då skulle de vara possetiva. Jag är ganska seriös och rätt snygg. Sakerna jag tycker om att tänka på är: Djur, Färg, Form, Sex, Mat, Problem som inte är nödvändiga, Hur saker funkar och Hur någon jag känner mår just nu. Kanske även bör lägga till djur igen.


Men ska jag försöka beskriva mig själv:
Jag är typ så bra som jag klarar av att skriva. Aningens bättre om man tittar och inte blundar, lystrar och känner. Sedan kan man strunta och allt kan vara ok ändå.

Av Avgudamig Gudavmig - 22 december 2010 23:46

Ägg är goda.


När du kokar ett eller flera ägg, se till att vattnet bubblar ordentligt, sedan slår du av värmen och låter dem stå i det uppkokade vattnet i en tid(den som du tycker matchar hårdheten/mjukheten på äggett). Skölj sedan i kyligt vatten, kallt vatten alltså. När du gjort det, skalar du oftast ägget och gör vad du vill med det. Jag äter det med majonäs.


Om någon undrar mer över ägg, så vill jag inte veta.


Justja. Det smakar mögelsporer om mitt hårdbröd, jävla mjukbröd som ska mögla och smitta ned det bästa som fins- hårdbröd i love you.


Ja. Förlåt och gott nytt år!

Vil

Av Avgudamig Gudavmig - 22 december 2010 22:59

Är på humör för varianter på pasta och ost, ett glas vin och nån oliv. Vill baka in migsjälv i något mjukt skal. Är hungrig, har huvudvärk, är trött och kommer inte somna försen(t) om kanske 4timmar, tidigast.


Har ont i handleden, har ont i armbågen, har ont i axeln och vill iväg till gymmet om det är öppet imorgon.


Lao lao!

Av Avgudamig Gudavmig - 22 december 2010 19:15

God jul, julstjärnan måste lagas och kommer därför inte hinna bli klar innan jul. Så det blir kanske om den har tur en nyårsstjärna möjligen vem vet, helt utan komma.


Um.

Din

Av Avgudamig Gudavmig - 22 december 2010 19:10

Hissen till övervåningen, fortfarande bara första våningen som faktiskt motsvarar bottenvåning på halva sidan av huset, huset är placerat i sluttande led med bottenbåvåning i två etage.


Just num, inväntar en öl med Simon som kom till familjehemmet för att fira jul. Käns väldigt bra.

Imorgon blir det upp och tvätta, städa sedan börja gräva runt på nätet- böcker ska inhandlas. Även får jag träffa Teresa imorgon, även hon på familjehemsbesök över jul.

Nu

Av Avgudamig Gudavmig - 22 december 2010 05:04

Är klockan bajsmycket. Jag kommer ändå inte kunna sova hela 8timmar, men har iaf gjort i ordning, litet, ett hörn och så för att måla.


Såg nyss Fantastic Mr.Fox Hur bra som helst, troligt bland det bättre jag sett på så väldigt länge.

Ovido - Quiz & Flashcards