gudavmig

Alla inlägg under december 2010

Av Avgudamig Gudavmig - 22 december 2010 02:49

Ibland funderar jag över kanske tre fyra olika saker. De är nog inte så att jag verkligen lägger mycket möda i tankarna, det är mer bara vanliga små geggor. Jag tänker i stil med "om jag gjorde dethär varie dag, kanske med variationen på två eller tre, då skulle jag kunna rädda hela alltet" sen efter det kommer ofta tanken "vad var det som hände igår". I första skedet förstår jag ju sällan varför och i andra mins jag inte varför, så jag tänker det nästa dag också, försöker minnas att det är viktigt detdär.

Ska tvätta imorgon, och städa.

Av Avgudamig Gudavmig - 22 december 2010 02:35

Jag ångrar en massa.


Jag måste köpa julklappar till ALLA, lägg där till hela världen. Igentligen tycker jag delat om klappar och dyligt. Jag älskar ÄLSKAR(!!) Att få saker, dock tycker jag om det bara för att jag.. ja nä, jag älskar det bara, fan va awsome jag är helt enkelt = ge mig en present. Jaja.. hade tänkt skriva något vettigt. Jag ska iaf julhandla, tycker om att köpa saker, tycker om när pengar försvinner och stressen blir allt mer påtaglig, att jag snart måste göra en massa saker, inte längre kan bara vänta. Det är ganska skönt, alltså helt seriöst, jag tycker typ om att slöshandla bara för att jag vet att då måste jag jobba och studera och vara nyttig. CP. Om jag var vettig skulle jag nog gräva ned mig i täcken, köpa en massa bra matsaker, bara kliva upp när jag ska äta och träna, kanske om jag ska ut med vänner. Men å andra sidan får jag restlessleg och börjar göra landfiskmoves, inte sexeey. Hm.

Saker jag väntar på:

  • Att sluta vara förbannad på min lägenhet, det är inte dens fel att jag inte kan måla här och disken är likaså mitt fel.
  • Ork

Nu ska jag lägga mig i soffan, i min tunika, läsa. Det fins varmchoklad och bullar, en halvprettobok.


Fy, min blogg blir nog hemlig igen. Det här börjar likna mitt tecknande allt för mycket. Varie försök på nystart bara ger mig allt sämre kvallitet, att fortsätta funkar inte längre heller. USSSSSSSHD!!! DFNÖ Blir galen.


http://soundcloud.com/steedlord Island.

Av Avgudamig Gudavmig - 21 december 2010 23:03

Som faktiskt överrenskommet eller bara överenskommet, vi vet inte, så kunde jag ta beslutet att tare luggebugge. Händelsen som gjort mig upprörd är mitt röriga liv, fasta punkter saknas helt- förutom de jag parrerar in i min helt oorganiserade vardag, det är kaos i den riktiga meningen- dagen kan ju inte bara splittras trotts allt. Måste få stroktor och skaffa kanske et hemma kontor. Möjligen bara komma in på det jag sökt, lugna mig, söka nått mer och jobba. Så stressen ska iaf skjutas på tills typ senare, nu måste jag verkligen vila. Vill hitta en pastill!


Oj ja! GzLaASMÖÖRRSHoouuwwEERR.


Ska hälsa alla god jul och sov gott.

Ah

Av Avgudamig Gudavmig - 21 december 2010 22:55

Ja. Jag är så jääävla satans förbannad, vill inte ens skriva hur men ska döda dethär, allt är skogturklazerturk och jävla brinnande buskhelvetet och satskukfittjävlafattigahormarkslickanderövknulland
ehusalvsvåldtäcktsfan. Jaja.. fan. Lampan har ingen lampa, tavlan bara rasade ned och knäcktes - 700kr inramning jag inte kan göra om. Tack. Även har jag inte ätit sedan imorse, inte tränat sedan i torsdags, eller spelade tennis. Är förvirrad av hela min liv. Döö.


Förlåt för detdär.


Jag dricker proteintillskott och blir människa, ska nog äta lite fisksoppa och nått bröd. Blir lite städning och sedan sova. Försöka sova.


Har passat en amstaff över måndag-tisdag. Var väldigt trevligt, vill faktiskt gärna själv ha en hund nu.. förutom några saker.


Orkar inte skriva, ska äta och bli än argare över saker.

Av Avgudamig Gudavmig - 19 december 2010 13:27

För att sammanfatta kvällen, som slutat runt halv 6 hemma hos mig, så var det rätt kul. Det var roligt att vara ute med Navid, ölen var god, många var vackra och trevliga och ölen var godare. Så kan det kanske vara, gick nog allt för mycket pengar typ massor, sen var det nog så. Slutade med inväntan av ryggsäcksbärande vakt, delad mat och massa ordandande och smaskande, pratåt tills slutet.


Idag är det söndag, jag ska fara ut för att hinna träffa min familj innan Julafton. Det käns dock mest som att jag far ut för att jag inte orkar göra frukost. 


Wiuu. Ja justja, som ni räknar med tiden jag skriver och omnämner som frukosttid- är inte speciellt bakis. Tycker om de här mornarna då man kan ligga och tänka igenom en stor mängd konversationer. Blunda i kanske två tre timmar och funderaigenom. Eller så kallas detdär bara seg och trött med äcklig beläggning på tänderna, blandat med hunger och lite konditions ångest. Vem vet!

Alltså grannen, vad gör du? Det låter som att du bryter dig in i min lägenhet RyckRyck och massa skruvljud och inte allt få bankanden på väggen. Det är ju inte en bra ide, sitter naknen och väntar utifall att, jag har inget kaffe.




Av Avgudamig Gudavmig - 18 december 2010 14:00

Det är lite synd att jag inte kan slänga upp massa coola bilder från alltmöjligt, för jag glömmer alltid att fota och även när jag fotar så är det oftast i RAW(RAWRAW) orkar inte forma om, så istället får jag inga bilder. Bara mina ord är troligt nog.


Till att så beskriva min gårdag. Först hände något och middagen var gjord sen hände något annat, fikade upp resterna. Efter såg vi film senare for jag hem i snöstorm. Kommer hem, äter typ halvliter glass och krusbär, ser på SVT-Play Raport. Lägger mig runt 4.00 och läser lite Noll.


Nu blire att slå stan en sväng. Kanske gräva fram en taklampa, fast troligt inte. Vill dock ha nån skjorta. Allt jag vill ha, de pengarna som kunde ha blivit saker till mig.. måste nog bli julklappspengar. Eller? BÅDA!


Öm.. ja klä på mig, äta shake. Sådär!


Av Avgudamig Gudavmig - 17 december 2010 17:56

SHINY METAL DUDE - BREAKBOT

Av Avgudamig Gudavmig - 17 december 2010 17:49

Förresten, ni alla, vintern gör att cykeln sladdar rätt coolt. Jag tränar mest på att inte cykla på barn, får såndär hurvens av tanken- betyder ju iaf att jag ångrar mig innan, sen kanske jag inte är bäst på cykel. Det är nog litet som jag fick veta av Julia förut, att de som cyklar är det nog väldigt synd om. Men jag måste, det är inte helt hemskt, ibland är det bra. Brukar cykla på natten, då kan man cykla mitt i vägen, bara vara själv, eller blunda och cykla- självklart faller du, men cykla långsamt, det är underbart! Hög musik, blunda och cykla nära en snödriva, sen bara rulla tills du faller. Tänk på att det blir bäst bilder med kameran om du doppar ganska exakt hela kameran i snön när bilden tas. Vitkalltblixtont.

Jag är ju förövrigt ett snödjur i ganska många delar av min kropp, älskar skrana och att vara ute och frysa för att komma in. Älskar att det blir helt platta bilder med blixt på snö. Blir kanske skrana på söndag? Ja, skrana och sånt.


Justja: Nu väger jag 75kg! Det käns, som vanligt, men alla tycker jag ser större eller snyggare ut.. men jag tycker jag ser ut som vanligt- har inte såndär träningsspegelbild. Det bara är så, som de säger alltså, jag har alltid fel.


Ovido - Quiz & Flashcards