gudavmig

Alla inlägg under maj 2011

Av Avgudamig Gudavmig - 29 maj 2011 20:27

Kvinnor, vin och bröd. Brudar, weed och öl. Rävar, glögg och bisoms.


Mitt första medgivande: Det går bra nu, kompis vad fan har du i handen? det går bra nu. Jag har en plan nu- just nu.


Det är sådär bra, att se min bror klara att cykla själv- han sälar i ren lycka då! Och sedan spela lite fotboll med hunden. Hänga med syrrorna, den större som bara är helt sanslöst vacker och smart, och hemskt bestämd- det går inte med något annat än det man kan lura sig till, och det ska vara något bra som lurats till. Lillasyrran, ja.. allt att säga- ett monster med tänder, klor och stora skor. Vet inte om jag kan skriva om dem alls speciellt bra. Men bättre sätt att vakna än att få täcke avrivet av någon som ser sjukt bestämd ut och säger "vi skulle göra en smothie har du sagt!" Det är en bra morgon!

Nu ska jag studera siffror och hur de vill något med någon, ligga tror jag, men aldrig att de ska få vad de vill. Utlösas hit och finna punkter "maximipunkter".. nä ush. Jag tror inte det va! Va? Jaja.. men jag måste räkna.


Och det är fint att ha en mobil, rätt ofta, på kvällen också!

Av Avgudamig Gudavmig - 28 maj 2011 15:58

Snut.


Men jag är hemma och Tilia skriker HELA tiden, men hon har anledning "NÅGON HAR TAGI MITT LOKK", nu är undersökningen igång. Sedan hittar hon lokk och hittar då på den nya leken "vem har tagit min...". Leken har nu övergått i allvar, men hon har en matpaus för dockan måste få mat - Den äter plättar, för det tycker den om.


Nu ska jag chilla med Allihopa!! :D:D:D:D:D:D! Det är kanske årets lyx!

Av Avgudamig Gudavmig - 25 maj 2011 09:12

Nu ska jag sova lite. Sedan handla. Sedan iväg på upptäcktsfärd. Sedan iväg på upplocking av hår och så.


Ähh jag orkar inte skriva fullständiga meningar, skulle behöva det. Men allt är bara fint, jag ska träna lite ikväll. Plugga matte och svära. Handla jättegod mat och laga/fixa. Och sedan såå mycket annat : )


Saker i mina sockar - Ett papper med någon information, fyra väldigt bruna och väldigt långa hårstrån. mina fötter. Lite smutts å sånt. I övrigt tror jag det är något som försöker ta sig in i mina sockar just nu.. kanske en farlig best.

Av Avgudamig Gudavmig - 24 maj 2011 12:18

Jag förstår plöttsligt varför jag inte trivdes på gymnasiet. Jag förstår plötsligt varför och så vidare.


Just nu vill jag inte vara i denna kalla lägenhet. Den saknar helt alla egenskaper den tidigare hade. Den är inte varm på något sätt just nu. Och vars är maten? Och och!


Jag vill inte ens skriva något här. Brinna ska man, helt uppenbarligen. Kanske värmer lägenheten litet. Det regnar ute.

Ja. Förlåt nått otroligt, det är bara så jag känner en utter som har roligare än roligast och han vägrar byta liv med mig. Fattar noll av den uttern. Han är betydande bättre på matte än mig också, det har jag hört av en grävling som hängde ett slag vid vattnet av misstag(felbedömde en tunnel(lätt hänt om du är blind)).


Slutorden är: Jag är ändå hyffsat ok på humörsidan, sidfläsket är litet av borta och alltannat är ganska bra faktiskt. Jag vill bara trolla hit en lite värme.


(ohoo..oookkksss)s00skdkw08er56t7yu80+på.

Av Avgudamig Gudavmig - 23 maj 2011 22:58

Jag har allt i en bag, dock kan jag inte ha de bokstavssaker som inte fins i engeskan. Men jag ska klara mig oavsett.


Matte C Nationella blir snart ett minne, det att aldrig mer se till. Jag ska bara ta tag i rest uppgiften. Sedan blir det klart.


Andra funderingar jag inte har. Att det har varit hur trevligt som helst att chillaxa med syskonen i bullmark. Att det bara fins en kaka med frukt i. Att det bara fins te|the|.


Nu Vidare till det som blir cybercoolt.

Orkar inte riktigt skriva allt jag hade velat. Det blir jobbigt utan de bra bokstavssakerna.

Av Avgudamig Gudavmig - 20 maj 2011 14:17

Jag skulle skriva nu, att jag inte helt tycker om att vara okontaktbar ibland. Men det är nog inte sant. Jag tycker att det är väldigt skönt. Om det inte vore för den praktiska delen i mobillivet så skulle det nog uteslutas helt ur mitt.


Oavsett(allt vad det nu är, vet nog sen) är det just nu dags för kaffe på balkongen och en helt nöjd väldigt sliten albin.

Av Avgudamig Gudavmig - 19 maj 2011 01:46

Om tre sarkokomber. De var alla väldigt djupdragna, ingen orkar med sånna i längden, så de var likaså ensamma i sin treenighet. Sarkokomber är ofta sådana, eftersom att de bara är tre och i hela världen bara dem och inte fler, så är det svårt att ändra på detta- speciellt för dessa tre. Utöver deras djupdragna läggningar och spel så bör över vetas att de sällan, om någonsin lyckas förstå att något inte kan beröra djupaste djupaste djup i djupaste djupaste farhågor. Således kan ni förstå, eller kanske inte alls förstå och då faktiskt kanske greppa, dessa tre, helt eniga tre. Vilka skämt ska jag dra för att förklara de saker som jag verkligen inte är sugen på att förklara, för jag är så förbannat trött på dem alla, att bli missförstådd. Något i stil med "ja havsfiskar är fan det bästa djuret", SJÄLVKLART ÄR DET SÅ!!!, men plötsligt efter kan sägas "uttrar är fan inte så awsom som man kan tro. Och plöttsliga ligan slår till och förklarar "de bor ju i vatten och vill peka på att de äter havsfiskar om de fårtag på en eller två. Ähhhhh jag har inget att skriva. Om jag nu ska skriva något så är det nog. Allt är bra, men jag är helt helt helt slutkörd. I morgon(tekniskt sett på dygnet) har jag matteprov. Ett rätt viktigt sådant. Jag har pluggat rätt mycket till det, dock inte nog. Men men. Jag har sovit i en soffa mer än 10gånger på två veckor. Jag har ätit väldigt dåligt och drukit så sanslösa mängder med kaffe. Jag har ont i huvudet och i ryggen. Men ja, allting gott, allting gott. Jag längtar faktiskt väldigt tills den 14e. Om jag hade en fågel skulle den kunna skriva alla mina framtida inlägg. För de handlar alla om fågelmat och att dansa till radiomusik. Hyffsat shyst, men rätt enkla grejor.

Av Avgudamig Gudavmig - 19 maj 2011 01:32

Såg min lillebror vara hästskötare för en barncirkus- Kanske det bästa jag sett på väldigt väldigt länge. En väldigt bister uppsyn till en början. Sedan upptäckten av att han faktiskt kontrollerade alla hästar och därför en enorm lysande lillebror.


För dig:

Det är torsdag mitt i natten och jag dricker te.


Helt bra och jag känn er nöjt.


För mig:


Gå och lägg dig.

Ovido - Quiz & Flashcards