gudavmig

Alla inlägg under december 2010

Av Avgudamig Gudavmig - 17 december 2010 17:38

Planen; Läsa konsthistoria eller Designhistoria. Samtidigt läsa MaC, sådeede.


Nu ska jag dock njuta av ett sexigt sexpack. Sexy sexy. Måste dock dra iväg och kirra lite öl.


Förnekelseförintelsen.



Breakbot bara för att jag inte orkar laddaned något ny musik. Brushta tänder och kämma håre, ta på sig nått i klädväg.. fattar inte varför jag klär av mig när jag kommer hem.


Förresten, snart är jag 30år gammal och har nått bra jobb, lite pengar och en otroligt vacker fru. Sådeså! Bara några saker som fattas, sen är jag där.

Av Avgudamig Gudavmig - 17 december 2010 01:42

Det är slut på lussebullar, har bara en längd vanlig bulle kvar, mjölken dracks upp nyss. Frågan är ju lite, vad händer med allt dedär Just NU?


Ska gå tillbaks i tiden, läsa nått gammalt inlägg, njuta av min fantastiska skrivstil.


Jag kommaterar ofta allt för systematiskt. Ska sluta kommatera snart. Kanske lär mig hur man skriver snyggare än bara ordnat.


Uppmaning Nr0: Yo

Av Avgudamig Gudavmig - 16 december 2010 23:36

Att min knapp nummer sex är skev, den lutar uppemot taket, jag orkar inte ta isär hela datorn bara för den ynka knappen.


Nu lyssnar jag på Arabian Prince - Stangelife


Hoppas att ni andra inte sover.

Av Avgudamig Gudavmig - 16 december 2010 16:53

Nu äe såhe, ja så pot å to ovn utn nåre somlige ågringsforså.


Läser lite Peter Noll, käns kul att ha Noll och Pohl i samma säng(vet dock inte varför jag alltid har över 4böcker i sängen, kan ju omöjligt läsa alla.. eller? BLÄCKFISK BLÄCKFISK.


Snart äre fysiska timmarna av mitt liv, träning å återträning, fast igentligen inte något åter, bara mer träning. Först äre Vanliga passet, med en massa små barn och jag. Sen äre Brottarfysen.


Hm. Jag funderade ett tag på om jag skulle äta mer, men det är så att jag har lyckats bita mig i kinden typ 1000ggr den senaste veckan, så allt smakar mest blod eller ja.. vad nu blod smakar- järn? Jaja.. allt smakar sådär som ett sår i munnen smakar. Så jag är inte sugen påre. Det jag kunnat äta är min utsökta, mest bara sökta, fisksoppa.


100ggr hellre skulle jag ligga ned just nu, är kissnödig, önskar jag kunde ligga ned och kissa rakt upp i luften. Men risken idet är anings för stor. Ska nog bara kissa, sen höja volymen och halvdåsa i soffan.


Måste köpa en LP-spelare, blir galen. Även ett litet mixerbord skulle vara av intresse.

Av Avgudamig Gudavmig - 16 december 2010 13:15

Hur i helvete!


Drömde att det bodde ett djur under min säng, fast även att Navid sov där.. jaja, djuret var först snällt sedan läskigt. Åt typ lite av min gossdjursödla- den är rätt stor så en bit skadar inte så, sedan gick den helt lös och försökte få ned mig på golvet, men fick bara mitt täcke. Så kan det vara i mardrömslandet. När jag vaknade hoppade jag ett studshopp ända till dörren.


Nu ska jag dricka protein, och äta Frukostish, imorgon måste jag upp vid 8-9tiden.


När ni tänker på mig, se då till att ha något ätbart med i bilden, kanske mig med en chikitahatt? Väldigt utsökt. Eller bara inlindad i nått gott, typ bacon och ost. 


Frukost!

Av Avgudamig Gudavmig - 16 december 2010 01:24

Det råder en tvetydig mening i samtalet, delningen om rådslagsmötets konklusion i ämnet Dunstertillverkning, ämnesutvecklingen är dock stor och går från ekonomisk aspekt till det triviala märkes mot vikt diskusionen- vari många undrar hurvida vikten har en prisaspekt eller om det är märket som är viktigast att väga in vid inköp och påverkar detta storekonomiska tabell 3? Påsen kan man tro bindas ihop av de två prisämnena, men nej. Största glimtarna mot sol efter ordregnet skingras av Juli, Fk, Kortss- en Herre från Grekland med intresse i dunsters kvallitativa märkningsanvändning. Herr Kortss lägger in dramatiska faktablad och realtal som inte går att bryta- enligt honnom, de andra är inte helt eniga med Herren. Men de kan inte helt peka på felen i informationen, därigenom vinner han tydlig mark och kan lämna en tystnad som ger viss efterklang på mötesdeltagarnas vilja och makt jämtemot honnom. Han tar dock inte ut någon vinst, men kan genom detta ta en snapps och kanske en hink Hash. Efter de intagna drogerna, som på intet sätt bör ses som doping, utan snarare som ett substitut för dåligt självförtroende och kanske en aning bristande uppmärksamhet gämtemot de manliga företrädarna i mötet- det fins många vackra kvinnor som tävlar om honnom, speciellt efter hans tydliga ledarstatus efter inlägget om kvallitativa märkningsanvändandet inom dunsterindustrin. Han blir mer hetrogen och mer femeniserad gämtemot båda könen, detta enligt utsago från källor av säkert odelat intresse i spekulationer runt hans karaktär- källan är en kamrat ur Herr Kortss företag vid namn Lars, W, Herr Kortss är nu en perfek gentleman- Förutom att han har mössa inne och luktar rökt.


Förutom detdär, så har jag varit på Olles, fattar inte hur jag kan luras dit nån gång till. Svär vid min och alla som förtjänar att dö om jag dör, alla oss grav- Aldrig mer Olles, jävla håla.


Tuppdog.


Önskar jag hade laddat hem en film nu, verkligen mycket önskar jag det. Ska läsa Pohl istället, käns bra.. men är sugen på film.


Om jag såg allt detdär idag, som spelades nyligt i vad jag inte viste om vad som såg ut som det jag tänkte på, så skulle jag nog tänka att det var onödigt att vara kvar i alltihopa. Så jag ska nog lysna på nån bättre skiva, ta en macka med nått äckligt pålägg. Fast jag är mer sugen på lussebulle med mjölk till, eller möjligen nått hårdbröd utan något pålägg och bara smör- det är gott.


Ut och fram, sen gick jag kanske lite fel, fick gå om. Hämtade cykeln, det snöade som vanligt. Älskade älskade jacka, du är rätt varm men kliar lite om jag inte har något tjockare än en t-shirt(jävla bristfälliga svenska språk). Men gjorde en cool sladd, var hemma. Kodkod och springa så tyst, för att det är kväll, i trappen upp. Äta något, läsa något, sova..nähä, läsa något, dricka vatten. Sova. Vakna, somna, vakna och stressa. Cykeln har lite snö, jag har min jacka och mina vantar, en varm halsduk och en mindre pentax runt halsen. Njuter av att det fortfarande är mörkt, kallt och att ingen är vaken. Dedär två tre korta sömntimmarna är njutbarast när man glider ensam genom en värmande tystnad i -20.

Av Avgudamig Gudavmig - 15 december 2010 13:09

Glömde säga att jag måste spränga något idag. Kanske bara blir mitt kollestrolvärde.

Av Avgudamig Gudavmig - 15 december 2010 13:04

En fyraårigt lagrad Kung,  tack.


Omlat. Dricker en proteingrejs, äter en tallrik havregryn å melker, käkar nån leverpastejsmack. Lyssnar in magen. Magen mår nog rätt ok.


Hohooooooo! Kan slå på laudnessy och lysna igenom lite PBW sådär på lunchen.  Ont i öronen har jag ändå mest hela tiden. Nu börjar mitt ena öra se lite brottigt ut, måste typ till läkare om det hela blir värre, annars blir det brottar-looken varie dag, och jag tycker mer om min snygg-look(barn-looken).


Sexiga sexiga pepparkakor har jag, än mer sexiga lussebullar, men inget hett att äta det på. Måste diska idag.


Nu skaru dö!


Ja, jag drömmer ganska bra saker, sex å sånt(pengar, horor och knark).

Ovido - Quiz & Flashcards