gudavmig

Alla inlägg under oktober 2011

Av Avgudamig Gudavmig - 27 oktober 2011 16:01

Snabbt!


Om det inte var såhär skulle det nog gå att städa i mitt sovrum och kanske fixa disken.

Nu är allt såhär och jag ska städa och diska.


När allt är sådär så kan jag sakna att sova i en säng brevid ett kök som har ett litet litet badrum med litet utrymme till dush och en lite lite lite väldigt vacker julia brevid.

Är såhär.


Sedan har jag fått flera saker på posten. En är 20x12cm stor.

Av Avgudamig Gudavmig - 16 oktober 2011 18:08

Det jag åt nyss ska nog förklara hela min dag idag, och igår och i förrgår. Det var pasta med en god gräddsås, lök å sånt i såsen. Gott.


Jag tror mycket går ut på att bara förstå lite mer av allt dehär med att Ken Ring har rätt. Tare lungt. Ta tata Tarelungt.


Sen är nog en lite liten det av allt, att vara snygg på bild och att vinna tävlingar som ger mycket pengar.


Saknar dig.

Ovido - Quiz & Flashcards