gudavmig

Alla inlägg under oktober 2010

Av Avgudamig Gudavmig - 3 oktober 2010 12:40

Haft gympa, strech å sånt. Våldtäcktsdusch och Sébastien Tellier. Rädda mig nu, kära kära friska luft, gör mig fri från synderna.

Så. Frälsis å svettis fiskade allt, fixade*.


På med kavajhelvetet och ned på stan, matten ska in, musiken ska in, gymmet ska brukes.


Förövrigt, 73kg nu, grabb, snart snart! Ha..

Av Avgudamig Gudavmig - 2 oktober 2010 18:25

Med tanke på, försändningen av mina skor, nattens bilder- helt värdelösa trorjuja, inte skorna.


Måste namnförtydliga migsjälv, Albin Josef Frech. Måste förklara mig själv, det är inte meningen.


Hur man kan någotjust nu. Vafan, jag tänder på mina gamla tjejer, allt för mycket, de ÄR ju skitsnygga. Strunt, alltihopa. Läggened sex. Botten.


Är litet orolig runt dem jag tror mig kunna tycka om, nivet, en bit bort är lugge. Så det blir ett hastigt kast med armen, nått mummel å nått "braa... heeejkssssååddåddååååååååååå(uttonande med bokstavsmängdsökningen). Ska nog dock ta mig i nackskinnet, bli helt frisk från detta, kärleksintresset. Fast ovanstående del var ju, ja motsattsen, och den skulle jag lägga ned.

Ähh.. åthelvete. Blogg går helt enkelt inte att använda som framtidsplanerare! NU LYSNAR JAGGGGG PÅ ERRORSMITH OCH DUCK SAUCE OCH ARMAND VAN HELDEN. Men jag mår mest, "dream of horeses".



Älskade vänner. Ni kommer vara min såmycket till hjälp, precis som ni är nu. Så jag SKA äta middag med er ikväll. Tackafan för mat, mat mat! Sen ska jag bli stor och stark, sparka in dörrar, stå kvar och sparka er.


Kyssar. 0702318823

Av Avgudamig Gudavmig - 2 oktober 2010 10:07

Tror det är värsta jag gjort, bytet, från A - (en bokstav utanför alfaalfa). Så just nu, är jag rätt hungrig, åt nått nyligen, innan jag kom på min mage och duschade. Är hungrig igen.


Igår sådär, full och vacker. Som vanligt skulle jag säga, inte vacker, men ja, asjävla snygg. Vad gör man, blir less, går hem, sover 20min, går ut med kameran, träffar någon pratar och fotar.


Idag, sådär 40bilder rikare, sexiga ideér i huvet, som landar något i stil med överstaraden andra meningen. Försök att filma mig själv med webcam som landar mjukt, mjukvareprogramskrash. Sådärmen "windows can´t fucking find that fucking programvara som du tankat förtio verisoner av" "Do you vant to mak en klagomur om saken". Nej, judejävel.


Har väll något argt, förutom typ 200cdskivor, på golvet, det är typ ödlan. Ser lite förbrående på mig, om det nu stavas sådär "förbrående". Misstänker även en lätt hjärnskada av högvolym.


Mina tavlor står än på golvet, jag har ett soffbord, har en sängarna matchande tavlorna, lampan likaså- kära lampa, Miss Sissi. Min klädgarderob är väll halvutbytt, har såmånga jackor jag kan drömma, men är ju inte nöjd. Fins alltid den där. Skor, snart nöjd, har väll tre fyra bort. Sen snurrar ju sneeks. Har ännu inte byggt upp något att tala om i skjortväg, men den anläggs. Rockar vita T´s tillsvidare. Alltannat är numera en bas, kallingar å sånt är Men In Black, några varianter på sockar, för att jag är sanslöst grym ibland.


Vä.

Ovido - Quiz & Flashcards