gudavmig

Alla inlägg under oktober 2010

Kf

Av Avgudamig Gudavmig - 13 oktober 2010 01:16

Kg 71

Av Avgudamig Gudavmig - 13 oktober 2010 01:00

 

   

 

   

 

 

                 

Av Avgudamig Gudavmig - 13 oktober 2010 00:47

Prova bågarna HEMMA!


Dagarna. Imorgon. Ryggtrampas. Choklad och bullar. Hänga runt med skadad, rulla runt helt skadat. Snart. Hänga och känga, vinterväder å varma koppar.

Håller mig tillgodo, ryggsmärtan håller mig låg och rastlös. Vet inte om jag kan träna mycket mer, blir ju runt 2-3timmar dagen. Vilodagarna är typ välsignelser från migsjälv, mina vänner känner mig knappt, annat än genom facebook och msn. Samtalar sällan, än mindre sms. Gav upp dedär. Inte än dock.


Bör nog ut och löpa imorgon, om jag orkar.. det börjar bli alltför lätt, löpa milen utan att bli andfådd, bara "jepp". Så, måste nog sluta, soffa till dehela. Brottas lite mer med krockodil. Förövrigt, kan nya saker, nya grejer, slutat med något nytt, slutat rita, måste börja igen.


Tänkte fixa dedär med sk´aten, ritatilldehela. Dansa lite.


Växterna kräver vatten.


Åhhåå.. imorgon blir det städdag också, nog blir de det!


Go natt mina. Fin.

Av Avgudamig Gudavmig - 10 oktober 2010 20:45

Igentligen borde jag, plugga. Sedan skriva ett CV. Men jag har ju ont, i ryggen och i knän. Så vad gör man.. Motsattsen. Dricker lite kaffe och lysnar på musik, kollar in designersneeks på bayen.


Hearts on fire!

Av Avgudamig Gudavmig - 10 oktober 2010 16:45

Yt

Av Avgudamig Gudavmig - 10 oktober 2010 16:42

Fräst, det gick bra. Plankorna kan snart bilda en tät-låda. Det gick bra idag, kallt som det var, led litet.

Av Avgudamig Gudavmig - 10 oktober 2010 00:37

Att lysna på lite halvkass musik, lite för hög volym. Läsa dåliga bloggar, för många. Ha ont i ryggen och inte kunna lyfta på rumpan för att ta ut nummer till napararpaparapaten. Allt. Sen så plöttsligt, faller jag av stolen, kastas ned och ned och ned, mot plastmattan- jävla plastmatta.


Troligt har jag influerats av de alla dåliga bloggar jag läser, meningsuppbyggnad som är tydlig på vad den vill ha sagt i en mening så som att säga att jag vet att det kommer bli som jag skriver i att den här meningen förklarar orden som min bror sade om saken som jag försöker förklara nu med ett fåtal ord, det är svårt att kommatera rätt i en mening utan någon tydlig sådandär början och sådandär avslutande ordföljd. Men jag läser dem, likväl, oftast vill jag inte tänka på hur jag själv skriver. Glömmer ju, att jag var ung och oläst- har ju nya kängor nu.


Just ja. Är ju glad. Försöker dock komma på de där förbenade Japanska orden, hur de nu löda- Återkommer. Blev samtalad på skype!

Av Avgudamig Gudavmig - 10 oktober 2010 00:07

Jensss..!! KUNG!

Imorgon, blir dagen D! Fräsningen kan börja. Om jag kirrar detta, då är det bara filterbygge, limning, lackning, fyllning, montering och kirrkirr! Sen är högtalarna byggda. HA! Får väll se, om jag pallar ta bilder på skiten. Är ett par Eton 8-800 Bas, Focal Excel Mid, Seas Diskant. Om jag inte mins heeelt fel. Filtret blir väll intressantast, då jag typ inte lödt något på ömm säkert 3-4år. Haha, fan va teknikig jag låter, tjock!

Övriga saker. Lyxiga saker, nybakad bröd m. Vindelröktskinka. Brieost. Blåbärsdryck m. Bakterier.


Just ja! Ha! vill bygga på min Teknikkunnighet. Igår opererade jag ju datorn. Fläkten var lite krash, så fläkfläk åkte skalet upp, flyg och alla skruvar var iväg, putsputs. Ihop. Å allt var klart! Som om inget varit där, bara det att fläkten snurrar som om den inte gjort något annat på typ tre veckor, vilket är ett tag.


NU. Armand Van Helden - MYMYMY- Uhhhoooo, uuuwwwiiieee!


Skanska försöka skriva något litet mer seriöst. Klippte mig idag! Är kortkort igen, fett. Rakat, kortkort, rakat. Hur snygg som helst!

Ovido - Quiz & Flashcards