gudavmig

Alla inlägg under oktober 2010

Av Avgudamig Gudavmig - 17 oktober 2010 19:59

Bordsskick, nyckelhål, reklam, hummer.


Röd röd röd. Bytet från Jonathan Richman till Daft Punk remixer vaaar ju väntat. Jaja.. då drar vi ut!

BYE!

Av Avgudamig Gudavmig - 17 oktober 2010 11:55

Söndag söndag hela veckan. Måste plugga, ligger ett helt ton efter, ska dricka en dubbel, döda saken!


Hud och hud. Nav sov överhelgen. Familjemiddagen åts av båda oss, ölen likaså, vinet likaså. Kanske droppen mer av mig, jag körde ju ej.


Många bebisar snart.. massor! Grattis.


Nu dödar jag något. SÅ!

Huh

Av Avgudamig Gudavmig - 15 oktober 2010 12:24

Nära ögat. Så kan det gå när det var ett tag sen sist.


Meeen, jag är oavsett glad, försökte skriva ett mail, kom på efter halva att "helvete". Skrev inget mail. Skickar ett sms kanske. Eller skriver en lång dikt eller köper 1000rosor och en asmamedecinlåda. Kanske nått i denstilen. Förtjänar ju det bästa.


Nu pluggar jag kaffe och matte. Kyss.


(väck inte mig innan väckarklockan, då blir man inte längre värd nått, noll alltså- värd).

Av Avgudamig Gudavmig - 14 oktober 2010 22:32

Vafan. Nä! Bara nej. Det hela börjar ju bli helt vridigt. Så mycket strunt.

Av Avgudamig Gudavmig - 14 oktober 2010 22:12

Oavtryckt.

Nu ska jag njuta av ledigheten, från allt, från träning från skolan.. eller ja, ska göra nått spanska idag.. kanske. Eller så somnar jag bara. Är skadad i ryggen, så vilar en träningsdag, ska väll ta mig och simma imorgon, kanske gymma på lördag, så att något i livet händer. Men det ska fan bli ordning på min vackra kropp, ska bli vig.


Händelse. Födelsedag. Livligt.


Just nu, bara vet jag inte om jag ska vänta, ska jag ha nått kul istället, bara tare lugge och chilla med inget inget, inget inget inget inget inget. Bara ta en öl och lysna på musik, rita i nån timme. Läsa lite och bara vara, vara vara vara. Samtidigt, borde jag nog göra göra, nått att äta. Äta! Jaja.


Hittar litet nybra musik, litet som inte sådär purnytt. Helt ok iaf!

Av Avgudamig Gudavmig - 14 oktober 2010 00:26

Fredric, rosenkvist.


Har hängt och slängt, dinglat och chillat, dillat och fixat. Mest äre väll lite långsamt, ska besluta mig, imorgon, direkt! Bah kasta sig över bokjäveln, lysna igenom skivjäveln och äta uppgifter som en .


Ööövrigt. Hjälpt Nav med akvariekras, de knäcks vist i botten, rinner ned på trägolvet och orsakar skador. Men ibland är man lite rättplacerad i världen. I soffan, hemma, 700m från epicentrum. Såå lite hjälp var jag.
Åt kyckling med go+ris, helbra. Sendå sendå!


Mötte upp med Johanna, chillade, blev trampad på ryggen, byttes mot varm choklad och bulle, sen utbyttes ett paraplyg och kvällen var här, här. Såå. Nu är jag, antalet bilder rikare.


Bluugg. Övrigt, lägg ned.

Av Avgudamig Gudavmig - 13 oktober 2010 13:50

Idag

Yo!

yo
gangsta

Skaru inte vara jobbare?
Gangstashite
 
är på jobbet :):)

Haha.. bra jobbat

hehe
kontoret you know
arbete under ansvar ;);)

Frigående arbetare

ja men satan
Nädu! Skärpning

men vadå,

Haru ett helt eget kontor?

fakturerar man ut för 100k på en dag gnäller ingen över 10min på facebook :P:P
jajjemen!
har mitt eget office
: D
Sant sant, gangsta hustla!
Kan du kolla vad du fårlös en Hårddisk på 1TB för?
yes sir
Kungligt, jag är ju kund, så nu ska du inte skämmas över facebook
Bättre än gatan

GANGSTA
(du ska ha cash av mig också).
 
just fan
hade glömt det
behöver dom rätt hårt :P:P haha
 
Jo, men jag kirrar det till iaf imorgon, vet inte om jag orkar gå ned på stan idag.
 
det äör chill
skulle vi hustla ikväll eller? ;);)
Hmm.. får besök runt 10, meeeen. Du slutar väll 5?
Var du sugen på lite M10 och crack hustling?
 
japp
17.30 är jag redo och knulla
 
Då drar jag ned, så ses vi då! Äru hungrig också?
 
brw, hårddisken, har storleken på den betydelse eller märke:S
som satan
kött fi fan

Mer storlek än märke

aight

Ska vi dra till obs och handla?
Helst runt 1TB

Av Avgudamig Gudavmig - 13 oktober 2010 12:08

Är så arg! Förbannad vare varar aldrig nog kort.

Tror inte jag har haft såhär ont i kroppen i hela mitt liv, jävla skitskitrygg, dödödö! Ska göra ryggbiff ikväll, rullstolsrally lär ju äga dethär med 1000miljoner(råmycket mer än ja.. nä bara råmycket!!! FFS!). Är fan arg, som fan, måste fara och simma.. bli lite mjuk och sen slockna i bastun.


Knivhuggen av nån skinheadgangsterkidd. vaknar i kramp, måste rulla över till nackstående, naken, sträcker ut nacken och kvider som.. ja som stälningen antyder.


Tänk er nått om vrider och krampar, och så tänker ni på en utter som gör det där med tassarna, så tänker ni på min rygg. Tillbaks till uttern, stackars jävel, han har fastnat med tassen i en kotte. Min rygg gör sååå stans ont!


Allt ska brinna. Men nu ränkar jag matte, med ögonen, utan penna, för jag ligger ned, djuphalsar allt jag ska stoppar i munnen, dör. TIllbaks till bastun snart!

Ovido - Quiz & Flashcards