gudavmig

Alla inlägg under november 2010

Av Avgudamig Gudavmig - 12 november 2010 01:35

NU!

Döljer nog snart bloggen igen. För mycket strunt, är inte ens bra ord, inte mer än ett fåtal. Har kortat ned mitt ordförråd, börjat avsky och omskriva så många bokstavningar såre blir mest blaj. Som dehär.

Ska nog läsa nån bättre bok snart, bättre än dendär om trägårdsutformningens uppkomst..


Ringer nog snart, tror jag minst.

Av Avgudamig Gudavmig - 12 november 2010 00:57

But you. I know you got a little secret at home.

Går ned till andra sidan staden, så att jag aldrig blir sedd av henne. Åhh nej, hon behöver inte veta, neeej hon behöver inte veta.Och jag vet, du gör samma sak, jag ska inte säga något till honnom. Han behöver inte veta, han behöver inte det. Någon ser, vi måste vara försiktiga, nästa gång tar dethär slut. Nån dag, kommer jag betala för dethär.


Gud han vet ej, för han ser oss ej, åhh nej. Ingen ser, bi bygger in oss, slott av dun slott av ljud och hud. För ingen ser, inte bakom tända ljus, mörkchoklad och vitt vin. Ingen vet. Inte ens hon, inte han inte dem inte de. Såå vi fortsätter på sättet vi gör.


Men jag ska aldrig träffa dig igen, för det är sista gången nu, det vet vi båda. Kunnskapen gör allt, allt mer, mer av spänning. Fins inte mer än nu, kanske imorgon och de dagar och timmar som smälterned i takt till takterna. Ska slå på nån bättre musik, vänta. Smyger sådär, för annars kanske det släpper, dethär magiska som är helt iskallt i magen, helt varmt i könet, nått i stil med könssjukdommar och isglass. Men det släpper inte försen det släpper. Så spänn musklerna och visa allt nu när det är bara minuter kvar, öppna ögonen och vila en stund i dehär hemliga lilla mjukrummet.


Drar nu, som vanligt, skiter väll fan i det. Det är alltid sådär, så vad gör det för skillnad om jag tänkerefter eller inte, ellerhur? Skiteri, lämnari, åtedär. Helt simpla saker som rasar ned. Lite kallt ute, aningen halkigt, musiken smakar äckligt, jag luktar friskt och fritt, mår dåligt. Måste in. Som vanligt. Jävla friska luft, vad äre för fel på dig? Nyktratill, vemfan vill det. Inte idag, ska nog ta mig ända ned på stan, slänga mina kläder och gå in till någon annan. 



Intressantare kan det inte ses, stammar från så mycket. Talar i ord som jag önskat i massor- aldrig sett dem, tills nu! Hur gick detdär? Va? Vist äre sjukt, jo. Helt sjukt, som nått en utter skulle säga, jo.. ouiikouuik eller hure nu låter från uttern. Njaa. Ha! Fatta, att det kunde rimma, att det gick automatiskt, rinner som flytande som att det kunde vara sådär. Hur långt är dethär, en två tre händer kanske? Max tre. Sånära. Nä, de är väll vattendjur? Ser du uttrar på land äre nog inte bra, alltså.. de kanske är snälla, men njaa. Spade? Vafan du kan ju inte slå en utter med en spade? Jävla idiot! Ja. Förlåt. Nää, säger bara så till vackra underbara utterhatare. Mm. Ha! Ögon och allt, och detdär, vad. Nått sådär, som luktar som hon, som ser ut sådär som ger något. Jag blir nog kvar i evigt, om jag inte flyr, kanske inte flyr, blir nog inte kvar förevigt. Kanske inte bränner allt, men det luktar lite rök. Smält smält! Undrar om hon är vacker, eller är jag bara förälskad, nä. Hon är vacker, kolla, det är underbart, hon är sådär vacker. Allt för vacker, alltmöjligt vacker. Va? Nä, fastnade bara. Ursäkta, är kanske lite trött. Ja öm, jajuste. Hahaha. Mjoo, det gör vi! Såklart, vafan. Du har ju lovat ett utterskinn minst, kan jag få med morrhår? Happ. Gonatt. Det var kul. Dumduuumiiduuummduummm hmmmhmmm.. hahaha! Ska hoppa sönder allt, allt alt allt allt allt allt! Huuuuuuuuuur dumt, hur korkat hur bakvänt, sådär otroligt. Såbra, såfan. Fan fan fan.. jävla ensamma skitlägenheten, smuttsig och jävulskap. Så underbart. Sov gott nu. Ha. Underbara kropp underbara knopp och alltmöjligt. Kuk!

Av Avgudamig Gudavmig - 11 november 2010 17:02

Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiider liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiider liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiide
r av damp, gud, nä nu liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer ajajaajaj! Lidelsen för damp är stor. Enorm, outgrundlig och lidelsefull. Det smärtar i helkropp.


Så gör jag en matlåda, tar till mitt hemmakontor och äter.

Av Avgudamig Gudavmig - 11 november 2010 13:36

Borde gå och göra gröt, har ett såntdär sug efter gröt, hur man har det? Sitter dock vid datorn ett tag, gör inget inget. Lessnar lite, ska göra matte i två/tre timmar idag, sen gymma, sen spanska, sen engelska. Såäre, sådär alltså, så.


Rev.


Drömmer såå sjuka saker, så otroligt sjuka saker. Idag, bara för att kunna drömma färdigt lyckades jag halvförsova mig, nu mins jag inte drömmen, men det var nått bra. Kanske är nått tecken, nått som kan spås i rester av mat å dylikt avfall. Men just nu, längtar jag litet till att vara vaken helanatten och gå ut i finkängorna och kappan, fota några timmar och lysnaigenom. Ibland skulle det vara kul att ha nått nattvaket med sig, ibland käns det som att de skulle funka, alltså att vara ute och gå, ibland inte.


Samtidigt måste jag säga, det är svårt, om något så vet jag sällan vad jag säger eller ska säga. Planneringsalbin är faktiskt inte mitt förnamn förutom med saker av "vikt"- Prycklar å stuff.


Såg en reklam, började på Och, slutade läsa. Mitt inre pretto har talat.


Ähh, jevla dynga är vad dehär är, måsta göra detdär som är något jag troligen inte gör. Kasta mig över mat först när den kallnat, bara för att jag hellre läser. Titta i spegeln allt för länge, bara för att funderaut hur jag möjligt skulle se ut som modell. Tänka om jag ska träna eller ej, tänka om jag ska orka nått speciellt idag eller ej. Ge mig ett schema, ett bättre.


Att använda äckliga biologord för att beskriva sin sexuallitet.

Av Avgudamig Gudavmig - 10 november 2010 15:43

  • Göra mat
  • Diska
  • Damsuga
  • Höja volymen
  • Duscha
  • Fota
  • Läsa
  • Plugga
  • Vandra
  • Se matprogram
  • Läsa

Det snöar. Tror det blir lite snöleoparderande med kameran inatt. Måste komma på nått bra nu!

Av Avgudamig Gudavmig - 10 november 2010 01:42

jejejeje!


Måste höra låten, engångtill innan sömn(.. att jag lägger mig i sängen och läser(bygger in mig i täcken å liv), den är bra.


Av Avgudamig Gudavmig - 10 november 2010 01:27

Huhuuuu, är lycklig tills sååå, jackan är helt underbar! Hur kan den vara så bra? Det är inte möjligt, något måste vara fel. Den bah "snygg" "sexig" "mjuk och fluffig" "inte svart" "varm" "råvarm" "vindtät" "behaglig" Alltmöjligt, alltså.. jag måste typ skaffa bättre ordförråd, fan, possetiva ord Albin. Öm.. ja just! Den är ju alltmöjligt bra, helpossetiva varma glada snygga och framförallt braiga Jackan! Värmer sådär så som typ inget annat i det förbannade vintervädret.EDIT: Det är en fårskinnsparkas, mörkbrun och med luva. Insidan är svart fårhår som är heelt mjukt, utsidan är mocka. Liiivet


Just ja, tänkte precis att jag hade glömt sommaren, men det har jag inte. Missade den bara. Brinn brinn i helvetet för det det jäääävla reeegniga land!


Inte mycket substans i alltehär. Mer substans säger det, mer mer!


Idag: Glömska och vinterkinder
Imorgon: Kaffemaskintvätt och lägenhetsrens


Justja, försöker verkligen att skriva något vett, men skriver ju såmycket ovett så säger lite "nöj er".


Använder talsätt.


Urk. Nu måste jag äta igen, nått, typ kycklig blire nog. Ska kanske baka imorgon? Eller bara städa. Eller skitaiet och bah kasta mig över datorn och plugga spanska, plugga lite matte. Läsa dendär förbannade engeskan. Läsa den förbannat braiga boken, som inte är sååå bra, men bra.. börjar bli bra. Eller bara vakna, sattsar på två av tre(fem)



Oooch, kommer missa farsdag

Av Avgudamig Gudavmig - 9 november 2010 17:09

Är internett mest krashtäta bloggplats. Allt är ju fan krash, jah måste börja deppa å hårdsminkamig, ta halvnakenbilder(sådanadär) som man blir kåt av. Måste även bli typ 6år yngre, det går nog att ordna, alltihopaockså.


Har börjar få ett språk som är uppkäftigt och snabbt, skriversamman ord som jag känner och bryter litehärvar om alltmöjligt. Tror det måste bort snart, det påverkar alltmycket med hur jag pratar hur jag går hur jag står. Faktiskt. Mer svenskgrejs sen.

Ovido - Quiz & Flashcards