gudavmig

Alla inlägg under november 2010

Av Avgudamig Gudavmig - 22 november 2010 02:06

Samtidigt, så kan man bara sitta och prata om allt. Tare lugge och käka bulle. Rita en del, lysna en del. Komma på nya planer, nya planer smidda sådana, genialiskt!


Men sova. Ska sova, ska upp imorgon, ska skola. Ska nog hänga ska ha känga.


Toto!

Av Avgudamig Gudavmig - 21 november 2010 21:39

Här skare bli vikt och annat, flytta på saker(r)åt(t)ing, eller bara strunta ire. Jag har iaf kirrat Emma, snart läst klart lanskapsarkitekturboken åsså. Så nu ska jag kasta mig över jonas, äta upp Love and Friendship. Sen är saken biff. På tal om biff, ska nog göra rostbiff.. till onsdag, eller torsdag. Även MÅSTE jag äta mer blomkål, var ju gott. Men vill göra ojoj.. vänta


Sådär. Jag vill äta massa ungnsgrejs. Typ bra potatisgrattäng, såndär rolig med potatisgratäng och köttfärs på. Vill äta Rostbiff. Vill äta kycklingvingar. Vill äta äta.. ska nog käka nått havregryn och melk.


Öm.. för att inte göra saker helt uttråkande. Jag har inte gjort ett skit i helgen, hängt, slängt och haft ofrämmande besök. Bjudit på dåligt käk. Fått slut på kaffe. Sprungit för att trösta, tröstat lite lätt. Fått slut på mat. Gjort spanska, pluggat matte. Läst läst läst. Om jag hade kanske 20timmar extra på ett dygn, skulle jag, träna mer, sova mindre, äta mer, läsa mer och kanske försöka bli nått.


Nu ska jag nog sattsa på arkitekt, såäre. Jag måste köra ned huvet i skiten nu, djupt. Ska göra om en del härhemma så den är lite sådär "jepp" För att kunna fokusera enbart på det. Inte bara läsa, rita och tänka. Nu skare bli nåkke gjort!


Föresten.. är jag led. Men har lite funk!

Av Avgudamig Gudavmig - 20 november 2010 02:42

Stäng av skiten, byt till "Girl Talt", har nog inte skrattat åt så underbart dåligt/bra mixar sen ja.. högstadiet.


Värsta är varför jag lyssnar på dethär nu, klockan typ allt, mitt i allt. Ska ju läsa och sova och hare mysfan.


Sov värstingbra, som Paolo. R!

Av Avgudamig Gudavmig - 19 november 2010 23:45

Har glömt så mycket, att lysna på alltså, hinner inte med nu JU! Vafan.. har typ ja.. hundra tusen ljusår av LP snurr att avverka, om jag nu hade råd att kirra LP på allt jag ville ha. Gudarna vet, att jag förtjänar det, gemig!


PS: Ge mig också- dendär jackan, nu!

OP

Av Avgudamig Gudavmig - 19 november 2010 18:50

Något jag inte vågat äta sedan sist, pannacotta, grymt så gott. Måste köpa en XO till.


I övrigt har jag ett sug efter risifrutti.. det är inte så gott, men kul och gott.


Ska ta sexiga bilder då jag kisar med ögonen och putar med alltmöjligt sexigt som kan putas med.


Även, ja, det är fredag å allt.


Gonatt.

Up

Av Avgudamig Gudavmig - 18 november 2010 01:40

Upp


Är vaken, naken och pigg, sådär som en mört.. förutsatt att den inte varit väldans klädsam.


Men jag är vaken, trodde min blogglista skulle vara roligare, men inte alls. Heeelt död blogglista, ingen skriver ingen ingen, eller ja.. vafan vad förväntar jag mig, mitt i natten. Har dock bara två tre kanske fyra svenska bloggar.


Kanske ska slänga upp en blogglista, fast käns lite konstigt. Kan man länka sin bloglovin? Jaja.. VSSSSDFSDS! Vad är detta. Ska läsa Uffe, L och sova!


Allt är till mig egentligen, det är bara felstavat, jo. Eller nä inte dedär, luktar ju äckligt, måste vara fel adress, Lars, Berg. 903 09 Inte jag de. Sådeså, men dendär andra, paketsaken, som luktade orm. Taren! GEMEREEEEN! NU! FAN GEMIG! SÅÄääärja! Tack. Dra nu. Mumms semmloooooooor!

Av Avgudamig Gudavmig - 18 november 2010 00:12

Sömnlöss och dylika småkryp.


Flyttar ifrån ena sänghalvan till dendär andra, bäddade delen, vänstra. Lampan behövde dock hänga med, är tillbaks på den högra, lite varmt sen sist faktiskt. Välkommen hem igen.


Är lite sovrastlös, vill inte riktigt sova, eller vill- mår bra ave lixom. Men skiterie bah.


Har haft en såndär dag, som alla mina dagar borde vara, fast nu kommer de vara värre. Dagen har varit, plugg plugg träna plugg plugg, uppgivenhet, räkna in mat lite nu och då. Annars ska jag nog inte be om mycket, struntsaker.


Hittar på en morot, göra lite i helgen och jag ska bara plugga. Bra!

Av Avgudamig Gudavmig - 17 november 2010 15:20

Ska göra köttfärshbiffar stax, hacka lök- fräsa lök, krossa vitlök, krossa chili, lite rövin, lite bulljong, salt, soya, peppar. Fräs med lökringar i nötolja/smör. Koka poteter, skaka sönder, salta efteråt. Gör brunsås på skyn från stekningen, tillsätt peppar och salt, lite bulljong om så vill sig. Kör ned allt i halsen med lite lingonsyllt eller vinbärsgele. Drick lättare rövin eller mjölk(hahahaha).


Men har räknat matte, blev lycklig endast en gång, sitter och klurar på den andra nu. Varit tal är typ minst en sida, sååå galenskap när man räknar fel av klumpighet, något jag gör rätt ofta.


Otrohet, är inte facinerande.



Väldigt söta videos är facinerande. Väldigt facinerande, helt fennomenalt underbart, som gröna ljusslinor, morgonen, över dina släckta ögon.


6timmar jazzig, funkig hiphop. Nu blire Haus och Elektroner

Ovido - Quiz & Flashcards