gudavmig

Direktlänk till inlägg 19 maj 2011

Låste utan anledning.

Av Avgudamig Gudavmig - 19 maj 2011 01:46

Om tre sarkokomber. De var alla väldigt djupdragna, ingen orkar med sånna i längden, så de var likaså ensamma i sin treenighet. Sarkokomber är ofta sådana, eftersom att de bara är tre och i hela världen bara dem och inte fler, så är det svårt att ändra på detta- speciellt för dessa tre. Utöver deras djupdragna läggningar och spel så bör över vetas att de sällan, om någonsin lyckas förstå att något inte kan beröra djupaste djupaste djup i djupaste djupaste farhågor. Således kan ni förstå, eller kanske inte alls förstå och då faktiskt kanske greppa, dessa tre, helt eniga tre. Vilka skämt ska jag dra för att förklara de saker som jag verkligen inte är sugen på att förklara, för jag är så förbannat trött på dem alla, att bli missförstådd. Något i stil med "ja havsfiskar är fan det bästa djuret", SJÄLVKLART ÄR DET SÅ!!!, men plötsligt efter kan sägas "uttrar är fan inte så awsom som man kan tro. Och plöttsliga ligan slår till och förklarar "de bor ju i vatten och vill peka på att de äter havsfiskar om de fårtag på en eller två. Ähhhhh jag har inget att skriva. Om jag nu ska skriva något så är det nog. Allt är bra, men jag är helt helt helt slutkörd. I morgon(tekniskt sett på dygnet) har jag matteprov. Ett rätt viktigt sådant. Jag har pluggat rätt mycket till det, dock inte nog. Men men. Jag har sovit i en soffa mer än 10gånger på två veckor. Jag har ätit väldigt dåligt och drukit så sanslösa mängder med kaffe. Jag har ont i huvudet och i ryggen. Men ja, allting gott, allting gott. Jag längtar faktiskt väldigt tills den 14e. Om jag hade en fågel skulle den kunna skriva alla mina framtida inlägg. För de handlar alla om fågelmat och att dansa till radiomusik. Hyffsat shyst, men rätt enkla grejor.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Avgudamig Gudavmig - 11 november 2013 11:18

Okey det är underligt. Har ju farit, lämnat den lilla dagen och de nätter av teckningar och vandrande. Detklart spårsitter, de är där. Jag ser fortfarande i kameran - inställd på lägsta bländare, hög iso och en slutar tid som kräver allt av mina kall...

Av Avgudamig Gudavmig - 29 december 2012 03:21

Aldrig blir jag helt egen. Jag är bara helt egen. Så väntandes och uttråkad, hela tiden. Allt är rätt så kul. Har en rätt vacker tid. Vad jag helt eget har. Det borde vara svårare att inte alls stå och vara uttråkad av den helt egna tiden som är rätt...

Av Avgudamig Gudavmig - 14 november 2012 02:09

Jag är inte en tjej som skriver om mitt liv. Deffinitionen "tjej som skriver om sitt liv", vad det nu är, något som skriver om något, någongång, någonstans. Är helt en svårare, väldigt trött och längtansvärd person som halvmedvetslöst antecknar med d...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:42

Läser på internationell inriktning. Pressenterar och skriver på engelska. Pratar mest dålig SvenskaDanska. Tycker mycket om utbildningen, även om det inte är fri-konst. Jobbar mycket på sidan av, egna projekt å så. Är förvirrad ganska mycket hela tid...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:22

Det jag förstår i vanliga personer. Eller ja, Det och Det, mer av sånt eller nått. Förlåt. Jag förstår helt enkelt inte vad som är vad.Det är mitt i natten. Jag har pressentation imorgon. Har pressentation lite nu och då. Har jobbat typ, ja hela tide...

Ovido - Quiz & Flashcards