gudavmig

Alla inlägg under maj 2011

Av Avgudamig Gudavmig - 5 maj 2011 20:50

Tog det på orden, något jag aldrig gör, gjorde det. Så ordagrannt att jag grät litet av hur otroligt tråkigt ressultatet blev av detta ikke utrymme som inte skapades av inget alls. Otolkat och klart, består det nu i bara några meningar och inget mer, ordning och årdning. Ska aldrig göra det igen, aldrig någonsin igen, ska bli en total oordförståelseperson, en såndär som alltid ser något i ögonen och i hur allt känns, en typ av räv tror jag- lite att gräva och sedan japp, lägga sig ett tag, lukta runt- inget här, då chillas det en stund, sedan råttjakt!


Haha.. Ska äta gröt nu, gud va kul! Matte och gröt och tomatsoppa med vitabönor. Städa och runka, rulla i sängen med ödlan, sita på balkongen och lysna på Kent. Dricka massa espresso, nån latte. Vill ut och gå, men vet att jag är feber och förkylning, köpa nått gott på konsum och njuta av att det är bra i allmänhet, hyffsat bra.


Dagens ikkelåt: Kent - Celsius


Av Avgudamig Gudavmig - 5 maj 2011 14:44

Kunak.


Men jag vaknar runt halv 7, dålig vana. Somnar om, drömde någon sjukt menlös dröm- Att jag kunde ha mina Acne Jeans jeans, och att mina skor var omsulade. Men män..


Jag har nyss rengjort espressomaskinos, fixat litet med lägenheten, kollat mail, betalat hyror och skit som koster penger. Drack en spresso- det är bara sååå bra.


Nu ska jag dunka hophop och plugga matte i mitt tunikaland. Kanske dricka en spresso till, dra och köpa äpple och sånt bra.


Måste svara på Mail, känner mig lite krass som inte gjort det på så länge. Ja.


Hmhmm.. mina Grensson är helt perr.po

Av Avgudamig Gudavmig - 4 maj 2011 22:39

För två timmar sedan kom jag hem från Riga. Allt jag har att säga om det är- Det var tur att vännerna är kul och att jag tycker om öl.


Nu ska jag lägga mig i sängen, läsa och tänka "ja, feber det är ju inte kung". Sen ska jag nog sova tills det att det blir den 10e, nån annan ska sköta hela mitt liv tills det!


Mitt liv är förövrigt litet lättare, och min rygg litet skörare, mitt självförtroende väldigt trevligt. De andra är massa saker som "åh.. om ändå, de och de". Dra åt helvete med allt, och litet mer.


Kära kyssar till alla.


Och: Tack.

Ovido - Quiz & Flashcards