gudavmig

Alla inlägg under december 2011

Av Avgudamig Gudavmig - 7 december 2011 12:52

Jag kommer aldrig rösta på Centerpartiet. Jag kommer aldrig bli politiker i löne-betald mening. Detta kanske jag inte behöver ändra när jag blir äldre, eftersom att Centern fortsatt kommer vara "liberaler" och säkerligen i framtiden än värre Ny-liberaler, kommer aldrig träffa någon som är ny-liberal.

Av Avgudamig Gudavmig - 6 december 2011 20:58

Kommer aldrig någonsin att köpa prydnadssaker som bara "pryder", då kommer jag istället köpa en bättre sak, som inte behöver prydas.

Av Avgudamig Gudavmig - 6 december 2011 00:07

Nu har jag "följt" både KLUBB, Rebecka och Fiona och Danne och Bleckan på svt-play. Så jag kommer adrig klaga på bloggare som gör reklam genom sina egna upplevelser, det bara är sjukt smart.

På allt annat så säger jag nog att det kraschar och jag måste ladda hem nya versioner och blocka Host filerna från att ringa upp. Bra.


För övrigt saknar jag någon och något och är lite sugen på att göra fromage av vit choklad.


Ky yoyo


Ohh och rekomenderar: http://www.hiphopsite.com/2011/09/21/dj-mehdi-loukoums-j-dilla-tribute/


Som alla andra

Av Avgudamig Gudavmig - 4 december 2011 14:28

Jag träffade min minsta minsta lillasyster igår, hon var väldigt vacker. Lydia heter hon. Jag saknar alltid mina syskon hela denhär veckan. Jag har träffat dem alla, exakt alla faktiskt, varit på föreställningar och julmarknader med dem.


Måste skriva på uppgifter.

Ovido - Quiz & Flashcards