gudavmig

Direktlänk till inlägg 19 december 2011

En lista

Av Avgudamig Gudavmig - 19 december 2011 02:20

För att få mig att tänka litet tydligare så gör jag en lista.

Listan:


Jag är glad när vi är med varandra och det käns att vi inte egentligen har några större bekymmer än att bara prata.

Jag är glad när vi pratar i telefon med varandra och pratar om alltmöjligt oviktigt viktigt och sånt som har hänt under dagarna.

Jag är glad när jag ska somna och det käns som att du är där trots att du är i uppsala.

Jag är glad när vi hittar på saker tillsammans som är nya som är intressanta och som vi inte har gjort tidigare.

Jag är glad när det går bra för dig i skolan och du är nöjd.

Jag är glad när du hjälper mig med uppgifter i skolan.

Jag är glad när du ringer bara för att säga att du älskar mig.

Jag är glad när jag får uppskattning.

Jag är glad när vi saknar varandra.


Det är jobbigt när vi inte har kontakt med varandra.

Det är jobbigt när vi bråkar och jag inte förstår riktigt varför.

Det är jobbigt när jag är ledsen och bråkar på dig för att få en reaktion.

Det är jobbigt när du är sur under längre perioder.

Det är jobbigt när du är ledsen utan att jag vet det.

Det är jobbigt när du är tyst och vill att jag ska vara tyst också.


Jag orkar inte. Skriver på båda raderna samtidigt och jag vet ganska bra vilka som det fattas ifyllnad på. Det saknas handling i så många av dedär punkterna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Avgudamig Gudavmig - 11 november 2013 11:18

Okey det är underligt. Har ju farit, lämnat den lilla dagen och de nätter av teckningar och vandrande. Detklart spårsitter, de är där. Jag ser fortfarande i kameran - inställd på lägsta bländare, hög iso och en slutar tid som kräver allt av mina kall...

Av Avgudamig Gudavmig - 29 december 2012 03:21

Aldrig blir jag helt egen. Jag är bara helt egen. Så väntandes och uttråkad, hela tiden. Allt är rätt så kul. Har en rätt vacker tid. Vad jag helt eget har. Det borde vara svårare att inte alls stå och vara uttråkad av den helt egna tiden som är rätt...

Av Avgudamig Gudavmig - 14 november 2012 02:09

Jag är inte en tjej som skriver om mitt liv. Deffinitionen "tjej som skriver om sitt liv", vad det nu är, något som skriver om något, någongång, någonstans. Är helt en svårare, väldigt trött och längtansvärd person som halvmedvetslöst antecknar med d...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:42

Läser på internationell inriktning. Pressenterar och skriver på engelska. Pratar mest dålig SvenskaDanska. Tycker mycket om utbildningen, även om det inte är fri-konst. Jobbar mycket på sidan av, egna projekt å så. Är förvirrad ganska mycket hela tid...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:22

Det jag förstår i vanliga personer. Eller ja, Det och Det, mer av sånt eller nått. Förlåt. Jag förstår helt enkelt inte vad som är vad.Det är mitt i natten. Jag har pressentation imorgon. Har pressentation lite nu och då. Har jobbat typ, ja hela tide...

Ovido - Quiz & Flashcards