gudavmig

Alla inlägg under november 2011

Av Avgudamig Gudavmig - 16 november 2011 21:35

Är kanske lite trött ikväll. Har köttfärssås och spaggetti som ska ätas, en lite portion. Har skolat, ritat, ritat, ritat, lagat mat, ritat, lyssnat lite på musik och hängt med Ludvig, ritat så nu ska jag äta.


Men innan ni läser allt detdär, så. Jag är extra mycket storebror idag! Nu fick min pappa och han sambo en lite tjej. Det kommer bli väldigt fint! Saknar alla barnen idag och önskar att jag kunde fara och träffa min pappa och hans familj ikväll.

Just nu är jag väll lite blandad. Måste helt skärpa mig. Helt helt. Det käns bara så helt konstigt att när det blir något som missas så missar jag helt totalt och lyckas med någon sorts total sorti från livet som jag verkligen alltid längtar till. När jag ritar och när jag är aktiv, är ute och går, gör det jag vill göra. Inte väntar något mer på att göra det jag vill göra, utan bara ut och göra. Direkt.


Nu går jag bara runt mest, lite sådär halvorolig av allt. Käns som att det bara landar på mig, mer och mer á dag. Så nu väntar jag nog och försöker göra alla möjliga saker som jag kommer fortsätta att göra för att jag mår bra av det och för att jag längtar efter allt.


Annars så har min mobil krupp och min syster har köpt en IPhone 2 eller vad de nu är för serie.

(ÄR BROR IDAG!!!) SJUKT COOLT SJU SMÅSYSKON!

Ovido - Quiz & Flashcards