gudavmig

Direktlänk till inlägg 28 april 2011

Drakar och dedär två huvade

Av Avgudamig Gudavmig - 28 april 2011 01:38

Huvaligen.


Dethär kan låta lite tråkigt, men jag har inget att tillägga i övrigt, så här fås det. Om ingen lämnar något så fins det faktiskt inget att hitta, så jag brukar ibland, plockar jag då ibland upp en eller annan vante, mössa eller halsduk. Det kan vara alltmöjligt bra att hämta ur detdär, vittnar om följande saker; Det är Torsdag, mitt i natten- det många misstar för morgon men som (i)egentligen är ganska mycket THA SHIT! och mitt i jävla mörkaste natten.(punkt), sedan två timmar tillbaka har jag velat veta vad det är som gör att alla tappar dessa vantar. Jag funderar och går ute, går i mina vanliga kläder "de där fina kläderna, vadå, de är ju finkläder" NEJ! Bara vanliga jävla vardagskläder. Ute och går ja. Så jag hittar då och då en ensam plaggare som bah hänger och, ja mest bara det, denne tar jag hem och tvättar i tvättmaskinen. Om jag hade haft en diskmaskin skulle jag inte tvätta dem där, nope. Möjligt


Nu smäller det utanför, så som om det var bomber faktiskt, högt tryck och "BOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM(B)", seriöst.


Om två dagar far jag till Riga med Estetik A klassen. (punkt), det är bra saker att flyga å sådär, alltid läskigt och hemskt.


Saker jag inte har tänkt på om exempelvis CPPP JÄVLA DATOR!


Öm god natt. SOv gott och jag är fortsatt less.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Avgudamig Gudavmig - 11 november 2013 11:18

Okey det är underligt. Har ju farit, lämnat den lilla dagen och de nätter av teckningar och vandrande. Detklart spårsitter, de är där. Jag ser fortfarande i kameran - inställd på lägsta bländare, hög iso och en slutar tid som kräver allt av mina kall...

Av Avgudamig Gudavmig - 29 december 2012 03:21

Aldrig blir jag helt egen. Jag är bara helt egen. Så väntandes och uttråkad, hela tiden. Allt är rätt så kul. Har en rätt vacker tid. Vad jag helt eget har. Det borde vara svårare att inte alls stå och vara uttråkad av den helt egna tiden som är rätt...

Av Avgudamig Gudavmig - 14 november 2012 02:09

Jag är inte en tjej som skriver om mitt liv. Deffinitionen "tjej som skriver om sitt liv", vad det nu är, något som skriver om något, någongång, någonstans. Är helt en svårare, väldigt trött och längtansvärd person som halvmedvetslöst antecknar med d...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:42

Läser på internationell inriktning. Pressenterar och skriver på engelska. Pratar mest dålig SvenskaDanska. Tycker mycket om utbildningen, även om det inte är fri-konst. Jobbar mycket på sidan av, egna projekt å så. Är förvirrad ganska mycket hela tid...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:22

Det jag förstår i vanliga personer. Eller ja, Det och Det, mer av sånt eller nått. Förlåt. Jag förstår helt enkelt inte vad som är vad.Det är mitt i natten. Jag har pressentation imorgon. Har pressentation lite nu och då. Har jobbat typ, ja hela tide...

Ovido - Quiz & Flashcards