gudavmig

Direktlänk till inlägg 22 april 2011

Det är du som är tråkig och jag som föll ned på stolsryggens nedrehälft

Av Avgudamig Gudavmig - 22 april 2011 15:54

Jag kokar gulaärter- ska göra ärtsoppa. Jag ska sitta på balkongen och dricka en kaffe. Jag ska diska. Ska baka bröd när Alexander dyker upp. Jag ska ladda över musik på mobilen och ut och gå. Jag ska slå sönder något dyrbart. Jag ska belöna mig med något som jag förtjänar(en jättefin jacka kanske, eller något i den slösaktiga stilen- AKA. Snygga stilen). Jag ska läsa vidare på alla 10 böcker som ligger där och är rastlösa. Jag ska köpa godis. Jag ska dricka en öl efter maten. Jag ska raka mig under armarna och litet mellan benen. Jag ska ta på mig en parfymblandning som luktar helt avskyvärt (inte en jävel ska nära mig!!). Ska ha på mig mina skor för över 2000kr och min kavaj för 3000 och mina byxor för 1700 och sockar för 300 och skjorta för 1000 och tjocktröja för 1500 och halsdukar i bara helvetet och alltmöjligt tills jag kostar över 10000kr.



Vill bara säga att ibland tänker jag såhär:

Haha Justja "TID TID TID".  SukukukUK"!"kdmnfLKNÖJKLJHBNJKLJHNMK;JHfjfjfjfjf"""""!!! nä. Ush. Jag är inte speciellt upprörd, mest bara facinerad.

Ganska sårt är dethär, och ganska svårt.


Possetiva saker: Glass är gott, musik är bra, det är sopat lite varstans- inget grus. Jag är glad, det blir bröd. Jag har nya skitsnygga Grenson skor. Det är möjligt med en massa saker.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Avgudamig Gudavmig - 11 november 2013 11:18

Okey det är underligt. Har ju farit, lämnat den lilla dagen och de nätter av teckningar och vandrande. Detklart spårsitter, de är där. Jag ser fortfarande i kameran - inställd på lägsta bländare, hög iso och en slutar tid som kräver allt av mina kall...

Av Avgudamig Gudavmig - 29 december 2012 03:21

Aldrig blir jag helt egen. Jag är bara helt egen. Så väntandes och uttråkad, hela tiden. Allt är rätt så kul. Har en rätt vacker tid. Vad jag helt eget har. Det borde vara svårare att inte alls stå och vara uttråkad av den helt egna tiden som är rätt...

Av Avgudamig Gudavmig - 14 november 2012 02:09

Jag är inte en tjej som skriver om mitt liv. Deffinitionen "tjej som skriver om sitt liv", vad det nu är, något som skriver om något, någongång, någonstans. Är helt en svårare, väldigt trött och längtansvärd person som halvmedvetslöst antecknar med d...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:42

Läser på internationell inriktning. Pressenterar och skriver på engelska. Pratar mest dålig SvenskaDanska. Tycker mycket om utbildningen, även om det inte är fri-konst. Jobbar mycket på sidan av, egna projekt å så. Är förvirrad ganska mycket hela tid...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:22

Det jag förstår i vanliga personer. Eller ja, Det och Det, mer av sånt eller nått. Förlåt. Jag förstår helt enkelt inte vad som är vad.Det är mitt i natten. Jag har pressentation imorgon. Har pressentation lite nu och då. Har jobbat typ, ja hela tide...

Ovido - Quiz & Flashcards