gudavmig

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Repsektera min människa

Av Avgudamig Gudavmig - 31 mars 2011 22:45

Repetera min människas sista tankar, om livet är en gräsand och sidensvansars ljud, det måste sägas att de alla flyger aningens för högt- människa, gräsand och sidensvans.


Ja.

Ännu en dag, ännu en dollar. Jag har en mindre sektion i mitt hem, den lilla sektionen rymmer; Färg, penslar, tre tavlor alá 182cm X 155cm och en palett. En matta skyddar golvet och en lysrörslampa lyser upp, från sidan kommer det- ljus. Allt är arangerat i mitt vardagsrum, där i övrigt fins allt som har med mitt liv att göra, förutom det som krävs för att laga mat. Jag har nu kanske nästan allt jag vill ha, materiellt är jag helt säker, min kamera saknar jag litet. Filmkamera likaså, ljudinspelningsgrejs ska jag ha snart. Sedan skulle det vara kul med en mixer.


Sådant är det nu, jag har börjat måla igen, det är bra nu- Wadd vet att Allāh säger "det går bra nu!" när han ser mig måla.


Jag vill även avsluta detta menlösa inlägg, om hur jag möblerar och hurvida jag målar på mina större verk eller inte, med att säga Fan fan faaaaan faaaan faaaaan det skulle vart duuuuu, och jag hoppas aldrig aldrig aldrig aldrig att du säger snäääällllllaaa snälllaaa snälla snälla snälla!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Avgudamig Gudavmig - 11 november 2013 11:18

Okey det är underligt. Har ju farit, lämnat den lilla dagen och de nätter av teckningar och vandrande. Detklart spårsitter, de är där. Jag ser fortfarande i kameran - inställd på lägsta bländare, hög iso och en slutar tid som kräver allt av mina kall...

Av Avgudamig Gudavmig - 29 december 2012 03:21

Aldrig blir jag helt egen. Jag är bara helt egen. Så väntandes och uttråkad, hela tiden. Allt är rätt så kul. Har en rätt vacker tid. Vad jag helt eget har. Det borde vara svårare att inte alls stå och vara uttråkad av den helt egna tiden som är rätt...

Av Avgudamig Gudavmig - 14 november 2012 02:09

Jag är inte en tjej som skriver om mitt liv. Deffinitionen "tjej som skriver om sitt liv", vad det nu är, något som skriver om något, någongång, någonstans. Är helt en svårare, väldigt trött och längtansvärd person som halvmedvetslöst antecknar med d...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:42

Läser på internationell inriktning. Pressenterar och skriver på engelska. Pratar mest dålig SvenskaDanska. Tycker mycket om utbildningen, även om det inte är fri-konst. Jobbar mycket på sidan av, egna projekt å så. Är förvirrad ganska mycket hela tid...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:22

Det jag förstår i vanliga personer. Eller ja, Det och Det, mer av sånt eller nått. Förlåt. Jag förstår helt enkelt inte vad som är vad.Det är mitt i natten. Jag har pressentation imorgon. Har pressentation lite nu och då. Har jobbat typ, ja hela tide...

Ovido - Quiz & Flashcards