gudavmig

Alla inlägg under februari 2011

Av Avgudamig Gudavmig - 12 februari 2011 19:12

Ålledes, dåledes.


Nu ska jag dricka öl, har pluggat i kanske 5timmar idag, känner mig nöjt. Har dock inte ritat något.. ska skapa typ ett "kärleksbarn" med nån främmling istället. Spelat litet synt och lagt en pärlplatta.



Glömt dedär med att ändrej el-avtalotolotolotololtloo. Måste kirrat imorn.


Nu är jag med på modellistan. Snart snart!


Rocktrock!

Av Avgudamig Gudavmig - 10 februari 2011 17:08

Räääääääääääääääääääävs!

Att det ens orkar bli sådär igen, söv dåligt, nu orkar jag inte göra käk och funderar seriöst på att bara äta kakor sedan se en helkväll av dåliga serier eller djurfilmer- fins många bra djurer att se.


Imorgon ska jag i alla fall upp tidigt, iväg för att sno lite modellteckningstid!

Av Avgudamig Gudavmig - 8 februari 2011 10:45

Eslä. Det är lä.


Det står en frukost på bordet. Havregryn och mjölk, proteinshake och ett kokt ägg, hårdbrödsmackamedleverpastej.


Things:

Axel ur led CHECK!

Inget CSN CHECK!

Feber och sjukdom i över en vecka CHECK!


Det är saker en massa annat. Men vill inte prata om vad som bor i mitt kök, vad som äter min mat och vad som vill vad. Tyst tyst.


Hej! Nej!


Få inte förer att detta var klagande, allt är faktiskt utopiskt bra, sådär så att dinosaurusarna börjar leva igen och är hyffsat snälla och kan kommunicera på nån vänster. Skulle väll önska att jag hade något bröt att rosta i min designiga brödrost.


Måste skicka sms om modellgrejs, lyckas söka bostadsbidrag, kanske kämpa mig igenom ännu en dag av förkylning. Eller död : D


Sprattelsprattel era

Av Avgudamig Gudavmig - 3 februari 2011 17:55

Det är nu ett längre tag sedan mycket av det jag förut alltid trodde skulle ske inte har skett, så nu har jag glömt det, kan man säga. För mins knappt hur det gicktill att vara så, eller hur jag mins- har teckningar å sådant, anteckningar och lite av ett hemligt hjärtminne. Men mer eller mindre inser jag att det är bra.

Så jag har överlevt, typ sådär ett halvår av att vara själv, mer eller mindre. Jag har aldrig varit självsjälv, men utan någon som jag kallar "respektive bla bla".


Nu ska jag låtsas att det är därför jag ska ut och ta en öl, då det igentligen är för att estetik- A vill dricka öl med MIG, bara mig.. eller viseversa eller bara som grupp- som att vi möts vid något typ av stort. Måste hitta mitt legg bara, blir lite halvers om jag är pank och inte har legg. Sug sug sug. 


Dethär är förövrigt en av dedär dagarna då jag känt mig nog produktiv, fast fortfarande har nån timme kvar att ta igen av lite grejer, men jag känner mig "nöjd". Är helt arbetsnarkoman, älskar yngefär allt med att vara så. Det enda jag inte tycker om, det är att man måste sova och vakna och sova och vakna, har svårt för detdär med att somna, sova är lätt, vakna är sämst, men värst är somningen. Jag förbereder mig i alla fall väldigt väl inför Arkitektprovet- ska nog kirrat. Annars har jag iaf en börjar till nästa gång.


Sakerna justnu:

Min axel hoppade ur led, dock börjar jag träna imorgon, så det blev bara en träningsvila. Det gjorde dock heeeeelt väldigt otroligt stora smärtsamma nervsmärtigt ont, och jag nästan krokodil.

Jag har ett vardagsrum som ser ut helt som jag vill, såpass bra.

Ska imorgon upp tidigt och "söka" jobb som krokimodell, måst våga.

Har nått och hållit min idealvikt, väger 75kilo, har nog inte alls något annat än muskler. Skulle dock behöva lite mer nedrerygg osv osv.. skit samma.

Brottas, funkar awsome- förutom dedär med axel.

Pluggar dubbelt, matte och Estetik A. Kan nog itne säga att jag känner mig flitig, men det håller mig helt klart på ytan, mår bra yngefär alla dagar.


Ni andra som tror på detdär.


Och jag måste rekomendera Girls, alla borde förstå och älska detta band/person.



Ovido - Quiz & Flashcards