gudavmig

Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

Framtiden innehåller ett rymdskepp från rymden som är gjort av två eller något annat

Av Avgudamig Gudavmig - 20 februari 2011 15:53

Det är ganska intressant att skriva endast och enbart om sigsjälv såhär, så att alla kan läsa. Samtidigt dricker jag proteintillskott och funderar på om jag kanske ska sluta träna. Men jag skriver ju mest bara strunt och mer eller mindre tråkigt skräpigt ofullständigt litehalvmulligt.


Ja, jag är extremt sugen på köttfärssås och spagetti eller den underbart goda och fina kusinen till den maträtten - Lasagne, ska kanske lura någon att göra käk med mig, inte hos mig dock.. men.


Måste renskriva en essä om migsjälv och lite sånt. Jag är fantastiskt intressant.


Börjar bli lite fundersam på om min kamera inte kommer komma tillbaka, det är tur att jag inte saknar den mer än ibland. Och än mer tur att den som har kameran inte vet om mitt och kamerans hemliga kommunikationsknep (telepati). Dock fattar jag inte ett dyft av kameratelepati, men ja.


Det är väldigt fint hemma hos mig. Jag kan inte förstå att jag lyckats få det precis som jag vill. Har ett fullproppat vardasrum, massor med saker som är roliga. Har en synt, har datorn, har jättebra högtalare, har massa tavlor, massa färg och dukar, har papper och massor och än mer massor av pennor. Har nån byrå med alltmöjligt bra, har två matchande snygga fotöljer, en designersoffa, en sjukt bra espressomaskin, massa böcker överallt, lego, byggsattser för alltmöjligt, bilbanegrejs, lite blommor å så, en fin plastkanin, mattor, en massa annat som jag inte kan se. Det är fint. Mitt sovrum är bara en säng och väggmonterade garderober, en tavla och en lampa, en läslampa, en massa böcker som farrunt i sängen, några fönsterblommor och en gossedjursödla som jag gömmer lite nu och då i garderoben. Köket är asfint och jag har en jättebra köksö som funkar som tillredningsyta- den är i ek och har stålben, jag har nästan all utrustning jag kan vilja ha till mitt kök- nästan. Min hall är mintgrön och har bara ett skoställ och en liten rödlackad alu. Jag har en massa snygga skor som tar upp hela stället. Mitt badrum är rent och fint, har inte så mycket mer än såntdär för kroppen där. Har ett förråd som jag forfarande inte riktigt vågar gå in i. Har ett till förråd som jag har nästan glömtbort. En balkong och är översnöad och jag misstänker starkt att den kommer rasa ned till marken om jag går ut.


Just nu: Dublab!


Jag rekomenderar JJ- Kills.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Avgudamig Gudavmig - 11 november 2013 11:18

Okey det är underligt. Har ju farit, lämnat den lilla dagen och de nätter av teckningar och vandrande. Detklart spårsitter, de är där. Jag ser fortfarande i kameran - inställd på lägsta bländare, hög iso och en slutar tid som kräver allt av mina kall...

Av Avgudamig Gudavmig - 29 december 2012 03:21

Aldrig blir jag helt egen. Jag är bara helt egen. Så väntandes och uttråkad, hela tiden. Allt är rätt så kul. Har en rätt vacker tid. Vad jag helt eget har. Det borde vara svårare att inte alls stå och vara uttråkad av den helt egna tiden som är rätt...

Av Avgudamig Gudavmig - 14 november 2012 02:09

Jag är inte en tjej som skriver om mitt liv. Deffinitionen "tjej som skriver om sitt liv", vad det nu är, något som skriver om något, någongång, någonstans. Är helt en svårare, väldigt trött och längtansvärd person som halvmedvetslöst antecknar med d...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:42

Läser på internationell inriktning. Pressenterar och skriver på engelska. Pratar mest dålig SvenskaDanska. Tycker mycket om utbildningen, även om det inte är fri-konst. Jobbar mycket på sidan av, egna projekt å så. Är förvirrad ganska mycket hela tid...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:22

Det jag förstår i vanliga personer. Eller ja, Det och Det, mer av sånt eller nått. Förlåt. Jag förstår helt enkelt inte vad som är vad.Det är mitt i natten. Jag har pressentation imorgon. Har pressentation lite nu och då. Har jobbat typ, ja hela tide...

Ovido - Quiz & Flashcards