gudavmig

Alla inlägg under januari 2011

Av Avgudamig Gudavmig - 5 januari 2011 13:44

Måste fundera ut, hur får man tag på saker man behöver? Typ ett djur att umgås med, en gris från en julserie tillexempla, eller något talande djur som en modell. Fast kaffemaskinen duger bra till umgänge närmaste timmen, men att teckna kaffemaskin har nog ingen blivit känd på. Hopp.


Har fortfarande kameran hos någon okänd flicka och förstår inte varför jag inte tar tag i att få tillbaks min bortsupna mobil.


Läs "röv" som i "rövarnas" Eller i dåtidplural "rövarne".


Hur som. Måste avverka mina två timmar av akvarell och teckning. Först diska. Mitt liv är ett straff ibland, för all ondska i hela världen- ALL ONDSKA.

Lostir:

  • Hämta väska och kläder hos Nav.
  • Hitta till mobil och hämta den.
  • Börja gräva runt efter kameran.
  • Köpa matteboken.
  • Börja räkna matte.
  • Kirra ett elpiano.
  • Köpa oljefärg.
  • Köpa nya penslar.
  • Träningarna börjar.
  • Söka nått jobb.
  • Köpa nya kläder.

Jag har inte så mycket för mig idag dock, ska vara hemma och göra lite det jag känner för, naken eller i sockar.


Ja jusft. Min vardagsrom, helt vanligt jävla "", är mer av en atelje.

Av Avgudamig Gudavmig - 4 januari 2011 19:03

Ätit endast en portion käk idag. Är inte hungrig, har mer mat framför mig. Tror jag ska dricka protein och ett glas vatten. Orkar inte diska idag heller.. är lite less på mig själv.


Övriga saker: http://www.turntabletendencies.com/nittyscottmc/

Nu

Av Avgudamig Gudavmig - 4 januari 2011 18:34

Kirrade kurserna, men skulle velat haft ett högre betyg i Matte. Men men.. spelar mindre roll ändå.


Har nu kvar matte C.


Av Avgudamig Gudavmig - 2 januari 2011 21:26

Så som så många andra i dethära landet så har jag dragit på mig fettman, jävligt fett.


Hur som.


Tema tema, ge mig något att rita- utmaning. Skulle vilja teckna modell.. Tecknar kanske migsjälv snart. Underbara ensamma lägenhet, varför bor det ingen kvinna här? Bara en, det är allt jag kräver.. eller nä jag kräver det ju inte alls, bara kanske tänker lite försiktigt att "ja, alltså teoretiskt och möjligen psykiskt fysiskt och nått mer, så fins det faktiskt plats" Aldrig varit en stor tänkare. Dock. Jag önskar det litet, vore praktiskt, har en massa saker jag vill göra med en kvinna, så som teckna fota hoppa knulla titta prata.. mest bara teckna allt annat leder till sånna komplikationer.


Såg en underbar sak, men glömde helt bort vars och hur och när och vad det var men underbara sak du är så bra. Allt så galet.

Av Avgudamig Gudavmig - 2 januari 2011 21:23

Cant seem to forgett.

e.

Wooooaoouu.


Fan helvet


Det är söndag, mina ögon är trötta, jag ska äta soppa.

Av Avgudamig Gudavmig - 2 januari 2011 15:58

K:oKKR:KLLLRR:DDSÅ1!K;D


KrokodilsoppaKryperOchGår


Hur som så blire Kinesimati nu. Orkar inte ens förklara allt annat.

Nyår: Ger bort mig kamera- fan va charmigt. Tappar bort min mobil.

Nuår: Söker min kamera- fan va charmigt. Hittat min mobil och ska hitta vars den bor.


Kina mat.


Kan rekomendera Crocodiles - Hearts of Love

Ovido - Quiz & Flashcards