gudavmig

Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

Ohnej

Av Avgudamig Gudavmig - 17 januari 2011 14:33

Hohoo! Nu har jag tömt över alla 80gig musik till nyexterna, massa musik som jag nu kan bara helt glömma att jag ens har och sedan bli glad då jag pluggar in och hittar.


Just nu äre dock bok och Girls som äger mitt vardagsrum. Önskar jag hade lite mat till det, men åt nyss, drack en spresso.


Om övriga saker: Ritar just nu på något konstigt villaish hus, såndär med innomhusbalkong och konstiga öppna moderna ytor. Helt fult igentligen.


Tre saker jag vill ha:

Matreal prover på väggen.

Mer böcker.

Avhandlingar om tråkiga saker och tid till att läsa dem.


Annars är jag nöjd. Har träning som alltid. Helgen var bra, vatten är gott och mjölk än godare.


Förövrigt så är det inte mer än rätt att jag dricker lite cola och äter lite godis lite nu och då.



Och ni som trodde på att man kunde, alltså att det gick att klara, det där med att lyckas- ni har så rätt som så. Säg det bara inte så högt, någon kan lyssna genom väggarna, eller som för mig genom golven.


Lärkor och andra fågeldjur kan aldrig samsas om mit fönsterbräde, så jag satte upp en stor röd sportbildsmodell i fönsterkarmen. Allt för att de färgblinda jävlarna ska hålla tyst. Fast om det faktiskt satt en fågel på mitt fönsterbräde skulle jag nog försöka samtala med dem, då de faktiskt är allt för kloka för att misstro och inte samtalas med. Till exempel kan en fågel vrida på huvudet väldigt bra för att visa intresse, något jag uppskattar väldigt. Om den nu inte känner för det så kan den alltid flyga iväg, eller sitta kvar i sportbilen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Avgudamig Gudavmig - 11 november 2013 11:18

Okey det är underligt. Har ju farit, lämnat den lilla dagen och de nätter av teckningar och vandrande. Detklart spårsitter, de är där. Jag ser fortfarande i kameran - inställd på lägsta bländare, hög iso och en slutar tid som kräver allt av mina kall...

Av Avgudamig Gudavmig - 29 december 2012 03:21

Aldrig blir jag helt egen. Jag är bara helt egen. Så väntandes och uttråkad, hela tiden. Allt är rätt så kul. Har en rätt vacker tid. Vad jag helt eget har. Det borde vara svårare att inte alls stå och vara uttråkad av den helt egna tiden som är rätt...

Av Avgudamig Gudavmig - 14 november 2012 02:09

Jag är inte en tjej som skriver om mitt liv. Deffinitionen "tjej som skriver om sitt liv", vad det nu är, något som skriver om något, någongång, någonstans. Är helt en svårare, väldigt trött och längtansvärd person som halvmedvetslöst antecknar med d...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:42

Läser på internationell inriktning. Pressenterar och skriver på engelska. Pratar mest dålig SvenskaDanska. Tycker mycket om utbildningen, även om det inte är fri-konst. Jobbar mycket på sidan av, egna projekt å så. Är förvirrad ganska mycket hela tid...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:22

Det jag förstår i vanliga personer. Eller ja, Det och Det, mer av sånt eller nått. Förlåt. Jag förstår helt enkelt inte vad som är vad.Det är mitt i natten. Jag har pressentation imorgon. Har pressentation lite nu och då. Har jobbat typ, ja hela tide...

Ovido - Quiz & Flashcards