gudavmig

Direktlänk till inlägg 28 november 2010

Hu va

Av Avgudamig Gudavmig - 28 november 2010 00:50

Ju! Det var faktiskt bra, nu har jag lyssnat hela skivan, det var över över över förväntan. Såpass att jag började gräva ned mig efter dylikt. Måste skaffa mig typ en 10timmar extra till musiken och tecknandet. Tack för tippset.


Katterna jagar varandra, jag är sugen på ett glas vin och nått matigt. Har dock nyligt ätit tapas och druckit vin.. men är hungrigtigershit.


Så himla svårt att avgöra, lixom, ståre typ två noll äre ju lugge, bah göra ett mål till. Men nu ståre typ 1-1 och möjligen 0-3, hur det nu gårtill. Men jaah skitsamma.


Imorgon blire adventsfrukost, bakning av diverse, installation av nya högtalarna- LJUDTEST! Måste nog säga till grannarna innna, så de inte tror jag är sjuk i huvet och vill dem illa.. alltså, ja intet sagt om vad jag vill dem, men illa äre inte, ömm.. vafan! Men nä. Va, hade ju inte så, men jag menar, det är mer så att om jag skulle spela jättehög musik, så ja, skulle de tro att jag menade dem något illa iochmed musikvolymens skada på deras trivfnad. 


Har lite blandade nya album, Dendär Twin Shadow-Forget, Gold Panda-Lucky Shiner, Electric Wizard, Två Brian Eno Album, senaste och nått äldrigare, Skrillex senaste. Skulle nog säga att allt ger mig lite känslan av att vara 14-16 igen, helt underbart. Men det saknas lite hiphop, lite metall och lite svenskproddat.


Justja, måste ladda hem och lyssna lite på Eldkvarn. Det var mitt fickminne- en pappersbit i fickan med en eld på.. oja.


Hur kan alla mina hörlurar gå sönder, lurar för typ 2000kr ska inte bah "sladdproblem" Så att man måste löda och klippa och klistra, sen blire ändå aldrig lika bra "what´s broken can always get fixd, what´s fixd will always be brooooookeeeeeeeen". Men men.. har iaf nya högtalare Linn Nexus. Blir riktigt grymt i kombo med Kef K10orna som verkligen är sååå underbart bra, fins inget att klaga på i dem, alls. Om jag nu kan driva alla, och inte bli missnöjd, kommer behöva möblera om, grejsa runt. Ähh Alla meningar är så långa, meningslösa.


Såhär:

Har nya högtalare, ni som inte vet ett skit om att jag tycker om högtalare- Kämpar ju mig igenom ett bygge av ett par (typ 8000kr jävla bygge), ni som inte vet detdär.. som nu vet, för er ömm.. fan glömde.

Justja. Trasiga lurar.

Ömm.. baka imorgon.

Träna! Måste träna, imorgon. Testa ryggen, strecha i minst 30min, lovar.

Äta en tallrik fil å flingor innan jag drömmer om sex å dylikt.

Sluta drömma om sex, käns ju helt menlöst, drömma.. såååå 2003. 

Köpa en jättebra musikpryl, typ en ömm.. enklare förstärkare, LP spelare, mixerbord. Ska lära mig något, eller bara göra bra mixtapes.


Just- helgen angående, alltså bakvänta, angående helgen menat. Det har varit en bra helg, bara varit i Bullmark, typ flytt undan att jag annars skulle fixat och trixat hemma. Fly undan dendär diskmonstret och hans polare, Jerry och Tompa, de är inte bra kompisar för honnom. Hela gänget får jag nog ta ett djupt snack med imorgon, eller så gömmer jag det bara. Drömde faktiskt att jag bara krossade all disk och slängde den.. dock, jobbiga- skärde(skar) mig på diskkrossen och den fastnade i småhålen i diskhoon(hur stavas det, på allvar, äre ens ett "riktigt" ord).


Googlar runt efter nya bloggar, hittar ett gäng- Sammlar litet på det också, fast inte i den mängd jag börjat tok söka musik. Lyssnar nog 6-10 album per dag.. antalet timmar på det tag? Ca: 7timmar. Måste typ börja runka oftare, inte bara penis, haka, knä.. pennorna- alltmöjligt som går att runka!(!!!- Fan va runkas ska).


Om jag var en Albinosausur(Illionaurusaurousoiillooc; Lat.) då skulle jag göra mig en bit filtallrik justnusaurtrosaurus! Sådeså!


På Samma sätt tänker jag.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Avgudamig Gudavmig - 11 november 2013 11:18

Okey det är underligt. Har ju farit, lämnat den lilla dagen och de nätter av teckningar och vandrande. Detklart spårsitter, de är där. Jag ser fortfarande i kameran - inställd på lägsta bländare, hög iso och en slutar tid som kräver allt av mina kall...

Av Avgudamig Gudavmig - 29 december 2012 03:21

Aldrig blir jag helt egen. Jag är bara helt egen. Så väntandes och uttråkad, hela tiden. Allt är rätt så kul. Har en rätt vacker tid. Vad jag helt eget har. Det borde vara svårare att inte alls stå och vara uttråkad av den helt egna tiden som är rätt...

Av Avgudamig Gudavmig - 14 november 2012 02:09

Jag är inte en tjej som skriver om mitt liv. Deffinitionen "tjej som skriver om sitt liv", vad det nu är, något som skriver om något, någongång, någonstans. Är helt en svårare, väldigt trött och längtansvärd person som halvmedvetslöst antecknar med d...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:42

Läser på internationell inriktning. Pressenterar och skriver på engelska. Pratar mest dålig SvenskaDanska. Tycker mycket om utbildningen, även om det inte är fri-konst. Jobbar mycket på sidan av, egna projekt å så. Är förvirrad ganska mycket hela tid...

Av Avgudamig Gudavmig - 13 november 2012 03:22

Det jag förstår i vanliga personer. Eller ja, Det och Det, mer av sånt eller nått. Förlåt. Jag förstår helt enkelt inte vad som är vad.Det är mitt i natten. Jag har pressentation imorgon. Har pressentation lite nu och då. Har jobbat typ, ja hela tide...

Ovido - Quiz & Flashcards